ToSave: Palettes

00:04

Pozdrav svima i dobro došli u moj novi post.
Nije me bilo dugo i zaista se ispričavam na tome, ali imam previše obveza oko faksa i učenja da jednostavno ne stižem.

No danas sam tu s novim beauty postom, želim vam pokazati koje sam to dvije stvarčice naručila sa jedne novije stranice pod imenom Tosave.

Prva stvar koju sam naručila i apsolutno sam oduševljena njome je paleta sjenila. Ovo pakiranje mi je predivno, to je ono što me prvo i osvojilo, podsjeća  me možda na TheBalm. Zatim,ove nijanse su brutalne, dugo tražim neku baš mat paletu sjenila koja su i neutralnija, ali i da ima nekih boja i ova je pun pogodak! Sinoć sam je koristila i moram vam reći da je pigmentacija odlična, treba biti jako oprezan prilikom nanošenja tamnijih nijansi. Ali super stvar je što se blendaju i da se napraviti jako lijep make-up s ovim nijansama. Inače,plate košta zaista nešto malo, detalje možete provjeriti OVDJE.
Rose Hair Extensions




Zatim sljedeća paleta  nije sjenila, već korektora. Moja paleta korektora koju imam se pomalo troši, a htjela sam si osigurati novu na vrijeme. I kada sam ovu vidjela na stranici, naručila sam je. Ima zaista dosta nijansi, njih 12, i može se pronaći za svakoga njegova nijansa. Ove tamne su idealne za konture i to rade super, već sam isprobala :D Njome sam također zadovoljna. Pogledajte je OVDJE.





Nadam se da vam se sviđaju ove dvije stvarčice, pišite mi u komentare što mislite o navedenima. Pusa :*

You Might Also Like

36 komentari

  1. These palettes look really nice!!
    Happy weekend sweetie! Xxx
    www.travelera.es

    OdgovoriIzbriši
  2. Great post and blog! Follow you now

    Invite to my blog and follow each other
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivne palete! <3
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤ ⬇
    Special Section

    OdgovoriIzbriši
  4. Hi dear, thank you for visiting my page and your cute words :) I really like this makeup !! Amazing !!
    Love,

    www.comparteilusion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Sjajan post!Slike su lepe!Divno si nam ih dočarala!Vidi se da imaš ukusa!♥♥
    HUGE GIVEAWAY/VELIKO DARIVANJE je na mom blogu,pa ako želiš pogledaj!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Great palettes :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Stvarčice koje svaka djevojka treba da ima. Nadam se da da ćeš ih lijepo i do kraja iskoristiti. ♥

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivne stvarčice,oduševljena sam paletom senki,izgleda prelepo.Odličan post!

    Ako želiš poseti moj blog:
    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja sam veliki ljubitelj šminke tako da sam se zaista obradovala kada sam videla ovaj post. Ove palete mi se jako dopadaju, iz više razloga. Senke mi deluju sasvim korektno i mislim da bi mi odlično koristile, tako da ću ih definitivno i sama poručiti. Sa druge strane nikada do sada nisam videla sličnu paletu korektora a jako mi se dopada. Sve u svemu, odličan post, super odrađena recenzija. Uživala sam čitajući. Za sam kraj, zamolila bih te da, ako imaš, da podeliš sa nama email adresu Tosave operatera, definitivno moram naručiti ove proizode, hvala unapred.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti punoo <3 baš mi je drago da ti se sviđaju ove stvari koje sam naručila :*
      E-mail je: affiliate@tosave.com

      Izbriši
  10. Divne su mi nijanse,baš bih voljela probati!:)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  11. To Save je jako lep sajt sa kvalitetnim stvarima. Jako mi se svidja. Paleta senki je predivna, kao i paleta korektora. Pratim te i bilo mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    OdgovoriIzbriši
  12. Hi dear, thanks for the visit on my blog, I follow you :)
    Beijinhos ...
    Blog: Guloso qb

    OdgovoriIzbriši
  13. Great post!
    I like your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    valerianest.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Beautiful palette. :)
    Enjoy your weekend!
    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    OdgovoriIzbriši
  15. Perfect colors

    xx LL

    www.lalouuula.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Draga pa ove paletice izgleda fanatastično! Prva mi se baš, baš dopada i volela bih da je posedujem. U pravu si, baš liči na The Balm paletu. :) Nisam znala da na ToSave sajtu postoje ovako divne palete tako da sigurno poručujem neku sledeći put kada budem sklopila saradnju sa njima. Inače odličan post i predivne fotografije!

    OdgovoriIzbriši
  17. The pallets looks great esp. Meet Matt(e)

    Would you like to follow each other on GFC?
    Please let me know on my blog and I will follow back as soon as possible!

    Have a good day!
    Sabine - lilyfields.de

    OdgovoriIzbriši
  18. great palletes!
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdgovoriIzbriši
  19. Me encanta!
    lapuertadelamoda.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  20. Predivan post i sastav posta
    Inace velike pohvale za blog izvrstan je pogledala sam nekoliko postova Super
    Usput izasao je novi post uzvrati komentar
    :) :$

    OdgovoriIzbriši

Blog Archive