Beauty Haul

02:42

Pozdrav svima i dobro došli u moj novi post.

Danas za vas imam napokon jedan beauty haul. Naručila sam podosta stvarčica sa internetskih stranica. Pa da odmah počnemo.

Prva stvar koju sam dobila jest paleta sjenila. Moram vam reći da sam se odmah zaljubila u nju, ima ove savršene nijanse koje ja obožavam, pretežito neke roze. Pigmentacija im je stvarno dobra, blendaju se super i to je svakako najbitnije. Možete je vidjeti ovdje.



Sljedeća stvar je tekući mat ruž za usne. Imam jedan ove marke i s njim sam prezadovoljna pa sam stoga odlučila naručiti još jedan u drugoj nijansi. Ovo je neka nude sivkastog podtona, odmah se osuši na usnama i tako stoji dok ga god ne skinete. Link ovdje.



Zatim imamo četkice za šminkanje koje, vjerovali ili ne, ovoga puta nisu za mene već za moju prijateljicu. Ja imam identične ovakve u rozoj boji i meni su savršene, nijedna dlačica im nije otpala. Vjerujem da će se i njoj svidjeti. Pogledajte ih ovdje.



Sljedeći je još jedan ruž za usne, ali ovaj nije baš mat. Njega sam naručila jer je bio stvarno jeftin apa sam rekla zašto ne isprobati. Nijansa je podosta tamna, tamnija nego što je izgledala na slici. No dat će se iskombinirati uz neku olovku. :) Link ovdje.



Onda imam jednu stvar s kojom sam prezadovoljna. Doduše nije šminka, već nakit. Riječ je o ovoj naušnici, odnosno ear cuff. Izgleda predivno kad se stavi, vidjet ćete u sljedećem postu :) Pogledajte je ovdje.



I posljednja stvar su sunčane naočale. Nisam odavno naručivala ih, morate priznati. :D Nisam imala namjeru naručiti ih, ali sam ih slučajno vidjela, nisu bile skupe i evo ih kod mene. :) Jako mi se sviđaju, stakla su dosta tamna. Možete ih vidjeti ovdje.


Toliko od mene za danas, nadam se da vam se sviđaju moje nove stvarčice. Recite mi jeste li vi nešto isprobali od ovoga ili imate želju probati. Pozdrav do sljedećeg puta :*

You Might Also Like

19 komentari

  1. Paleta je P-R-E-L-E-P-A!Baš mi se dopadaju boje!Ako je nađem negde,moram je poručiti. <3
    Inače,ruž mi se isto tako dopada! :)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Divne stvari zaista. Mnogo mi se dopadaju naočale, ali mi je i tekući ruž fin. Četkice se čine kao vrlo kvalitetne, možda ih i probam!:D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Obožaavam haul postove kod tebe!
    Kao i uvijek, divne stvari si naručila, paleta je divna! ♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Jao, ruževi su prelijepi! Nijanse su top!
    Naočale mi se također jako sviđaju, odličan ulov :)

    MMara

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan haul draga, sve stvarčice su predivne! Mada, meni se posebno dopada paleta sa sjenkama i braon mat ruž. :)

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Zanimljive stvarcice, obavila si odlican shopping! Jako mi se dopada paleta, nijanse uistinu izgledaju divno. Lijepo od tebe da si narucila nesto za svoju prijateljicu :)
    Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Great cosmetics ;) Beautiful glasses :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. -Predivan post!Sve stvari izgledaju prelepo!Divne stvari si izabrala!Fotke su kao i uvek odlične!Boje iz palete izgledaju premoćno!Zapratila sam te,ukoliko želiš uzvrati mi!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  9. Lipstick is really cool, I like it a shade!
    Shkvo

    OdgovoriIzbriši

Blog Archive