Top 5 Make-up Products

02:17

Pozdrav svima i dobro došli u moj novi post.

Danas za vas imam još jedan beauty proizvod, vidim da volite to čitati, ja ih volim pisati i eto ga.
Odlučila sam vam pokazati koji su to moji trenutno omiljeni proizvodi, točnije njih 5 najboljih i najdražih koje koristim apsolutno uvijek kada se šminkam.
Nadam se da će vam se svidjeti.



Prvi proizvod je L'Oreal True Match tekući puder. Ovo je puder koji sam toliko nahvalila, ali sve zasluženo. Ovo je definitivno najbolji puder koji sam ja imala priliku probati, ima savršenu moć prekrivanja, jako je lagan na licu, dosta sporo se troši što mu je svakako plus. Košta oko 90kn ali često zna biti na nekim sniženjima te ga možete naći i za 70-ak kn.



Drugi proizvod je korektor, odnosno tekuća kamuflaža od Catricea. Vjerujem da nema tko nije probao ovaj proizvod i nije zadovoljan njime. Odličan je za prekrivanje podočnjaka, nekih nesavršenosti na licu kao i za highlight određenih dijelova lica. Košta 27kn u drogerijama.



Sljedeća stvar je puder u kamenu. Riječ je o Rimmelovom kamenom puderu kojeg sam zapravo i kupila na prijedloge od nekih blogerica. Moram reći da sam jako zadovoljna njime, super matira lice i drži ga jako dugo takvim. Mislim da košta oko 45kn.



Zatim imamo paletu sjenila. Ova paleta mi je otkriće, otkad sam je dobila stalno je koristim i ona mi je najomiljenija. Obožavam ove nijanse, idealne su za apsolutno sve, super se blendaju i pigmentacija je također odlična. Naručena je sa stranice Sammydress još prije nekih 6 mjeseci.



I posljednja stvar je ruž za usne koji sam dobila prije nekih mjesec dana. U pitanju je Mac ruž u nijansi Ruby Woo. Ovo je definitivno najkvalitetniji ruž koji sam ja ikad probala. Nijansa ubija, ona savršena crvena, mat je i kako ga nanesete tako će stajat dok ga ne skinete. Oduševljena sam njime i mislim da ću uskoro kupiti neki drugi Macov ruž. :)


Toliko od mene za ovaj post, nadam se da vam se sviđaju moji omiljeni proizvodi. Pusa od Zrinke :*

You Might Also Like

41 komentari

  1. Ja sam osoba koja nije zadovoljna catricovim krektorom haha ne znam, nekako mi istice suhe djelove lica.. uzas, al na druge kad stavim je odlican.. nemam pojma.. a bas mi je zao sto mi ne odgovara

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Zrinka , proizvodi su savršeni i ovo je dovoljno šminke za svaki dan , mada ja i nisam neki ljubitelj crvenih karmina.
    Većinu proizvoda sam probala i fantastični su , samo Catrice korektor i nije baš za suvu kožu zato što će je dodatno isušiti. ❤
    Kiss za tebe i samo tako nastavi. 😘
    Zaprati me ako želiš , previše mi znači. https://specialsectionsrb.blogspot.rs/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  3. Isprobala sam catrive korektor i rimmelov puder u kamenu, ja sam takoder zadovoljna, nasli su se i u mojim nekim favoritima, ostale proizvode nisam isprobala :)

    MMara

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post :)

    https://suzastil.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Svi hvale ovaj Rimmel puder u kamenu pa cu morati da ga kupim kao i Catrice kamuflazu. ❤

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan blog ! Zapratila sam te , molim te uzvrati
    christinakristina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Great products! Thanks for sharing your opinion
    Happy New Year sweetie!
    www.travelera.es

    OdgovoriIzbriši
  8. Svi proivodi mi se sviđaju ovako na prvi pogled. Ja takođe moram da preporučim L'Orealov tečni puder, koristim ga samo da posebne prilike i fenomenalan je. Isto tako i Rimmel stay mett puder u kamenu. Slike su divne, kao i cijeli post!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post! Sav makeup se čini jako kvalitetno, iako ne koristim ništa od navedenog. :)♥

    Pratim te, ako želiš uzvrati. ♥ http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :) ako budeš imala priliku, svakako isprobaj nešto <3

      Izbriši
  10. Od svega navedenog imam samo Rimmel kameni puder koji je odličaan! Uvijek kad odem u DM, nema moje nijanse tekuće kamuflaže od Catrica, pa odustajem polako da je kupim. :D Inače, super post i slike.♥

    My little corner

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga, post je super.
    Obožavam ovaj korektor.. :* :*

    http://shineandfashion99.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  12. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlican post!!!Pratim te ako zelis uzvrati
    http://slsk04.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  14. Great picks, love the products!
    Have a lovely day :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    OdgovoriIzbriši
  15. I use l'oreal tue match and i love it! This mac red is so nice!

    xxx

    http://alguienvolosobremislouboutins.blogspot.com.es/

    OdgovoriIzbriši
  16. Great post love !
    Kisses.

    Marikilla <3
    http://mypersonalkloset.blogspot.com.es/2017/01/mude-design.html

    OdgovoriIzbriši
  17. Looks like great products!

    WOuld you like to support each other by following? Let me know, I always follow back :)

    Have a lovely weekend <3

    OdgovoriIzbriši
  18. Love your post!! Great content
    http://starlingdays.blogspot.com/2017/01/compact-powder-perfection-supershock.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    OdgovoriIzbriši
  19. Great products, I also love L'Oreal, one of my favorites that I just used up was a L'Oreal compact powder, but also a lip pencil.
    Have a great weekend!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    OdgovoriIzbriši
  20. Catrice korektor nikako da ulovim, stalno je rasprodat kao i puder! :D
    Je l' to kopija UD Naked 3 palete?
    Taupe Candy

    OdgovoriIzbriši
  21. Sviđa mi se paletica.

    Pogledaj moj blog i možemo se pratiti ako ti se sviđa >> Kathy's delight

    OdgovoriIzbriši

Blog Archive