2017 Let's get started

08:44

Pozdrav svima i dobro došli u moj novi post.
Kao prvo želim vam čestitati Novu godinu, neka bude uspješnija od one prethodne, da budete uspješniji, zadovoljniji sami sobom, sretniji i okruženi ljubavlju.

Nikada nisam uzela papir u ruke i napisala x stvari koje moram ostvariti u Novoj godini, uvijek bih onako potajno maštala što ja to želim. Ne mogu reći da mi je ova godina bila loša jer nije, ali mogla je biti i bolja, naravno.
Bilo je tu mnogo lijepih trenutaka, novih događaja, novih upoznavanja i novih prijatelja.
Završila sam srednju školu, položila državnu maturu, upisala ekonomski fakultet, otišla u novi grad, živim u domu pa sam se dosta osamostalila, proslavila 19.rođendan, 2.godišnjicu veze s dečkom, dobila nećakinju. To su zaista velike stvari koje su me učinile sretnom, njih ću se sjećati više nego onih lošijih koje nisu ni vrijedni spomena, zar ne?

Odlučila sam podijeliti s vama neke od stvari koje bih voljela ostvariti u 2017.godini:

Blog - Ovo je prva stvar kojoj se moram više posvetiti. Odlučila sam poraditi na blogovanju, pisati češće ali i kvalitetnije. Kvantiteta je bitna kao i kvaliteta zar ne? Moram poraditi na sadržaju postova, da oni budu što kvalitetnijeg i zanimljivijeg sadržaja. Također, moram poraditi na fotografiji. Nemam profesionalni fotoaparat, nego fotografiram sa svojim mobitelom. Ne mogu reći da nisam zadovoljna kako one ispadaju, ali s profi fotićem je totalno druga priča zar ne?



Novac - Kada sam već spomenula fotoaparat, sjetila sam se da bih trebala početi štedjeti. Odlučila sam kupiti kasicu i svaki dan nastojati ubaciti nešto novca u nju, barem 5 kn i tako svaki dan. Imam veliku želju položiti vozački, ali to je dosta skupo, negdje oko 8000kn i više što je poprilična svota novca. Uz vozački, želim foto-aparat i definitivno ću si ove godine kupiti barem jednu kvalitetnu paletu sjenila. I ogromna želja mi je tetovirati se, sama sam smislila i nacrtala što želim, valjda ću to provesti u djelo.



Fakultet - I na kraju jedna stvar oko koje sam najviše zabrinuta. Već sam vam pisala post kako mi je jedan period bilo jako teško, mislila sam dići ruke od svega jer sam bila uvjerena da ja to ne mogu. Ali onda su mi stizali vaši predivni komentari puni podrške, razumijevanja i ljubavi, i vjerovali ili ne, to me je potaklo na učenje. I tako sam ja položila 3 kolokvija, nažalost jedan najteži nisam, no imam priliku položiti ga putem ispita u 2.mjesecu, nadam se da ću uspjeti naučiti ovu ogromnu knjigu koja mi trenutno viri iza laptopa. Nije mi cilj imati sve petice, neka to budu sve dvojke, bitno je da se prođe. Valjda ću imati snage i volje za sve to.



Želim vam se zahvaliti na svemu, na svakom predivnom komentaru kojeg ste mi ostavili, što ste bili tu tijekom cijele godine, čitali moje postove koji nekada nisu bili najzanimljivijeg sadržaja, što vas je u tolikom velikom broju, čak 473. Nadam se da ću u ovoj godini doći do brojke od 500 uz vašu pomoć. Onda ću napraviti jedan veliki giveaway kao znak pažnje.

Kad smo kod giveawaya, dobitnica mog darivanja je pod rednim brojem 6, a to je Danijela Marcinko s bloga My little Corner. Danijela čestitam ti i javi mi se gdje god želiš sa svojim podacima :)

You Might Also Like

26 komentari

  1. Moram ti priznati da imamo dosta slicne zelje.
    Ni ja nisam nikada stavila na papir svoje zelje i svoje ciljeve, ne znam, nekako to radim sve uz put.
    Sto se tice bloga, i ja sama bi htjela poraditi na kvaliteti apsolutno svega, al eto, sto bude bit ce, necu forsirati nista.
    Takoder zelim kupiti fotoaparat, a sto se tice tetovaza, vec ih imam 3.
    A faks... jooj odustala sam na prvoj godini, tako da ti za to necu nista govoriti haha
    ❤ zelim ti sve najbolje u novoj godini

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ajde barem nisam jedina :) vjerujem da će se to sve uspjeti, samo treba imati volje i živaca :D
      hvala draga, također <3

      Izbriši
  2. Mnogo volim ovakve postove. Tvoje "želje" su jako dobre i dopadaju mi se. Nadam se da ćeš ih sve ostvariti. Srećna Nova godina, nadam se da će ti biti najbolja, najlepša, najveselija i najuspešnija godina do saada! :)

    bbooklovers.blogspot.com Ovo je moj novi blog o knjigama, ako ti se dopada učlani se i prati nove postove

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post draga moja. Tvoji ciljevi su realni tako da ti zelim da ih ispunis u rekordnon roku. Moji ciljevi i planovi su slicni tvojima te cu i ja teziti ka njima dok ih ne ostvarim ❤ Srecna Nova Godina ❤❤


    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post,vidim da znas da pises!!!♥♥♥

    Mi smo nove na blogu pa ako bi mogla da nam pruzis podrsku tako sto ces nam komentarisati i zapratiti nas na nasem blogu

    http://hombl17.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Happy New Year!
    Really nice photos!

    OdgovoriIzbriši
  6. Sretna nova godina i tebi (malim, jer mislim na godinu, ne na praznik). Žao mi je što nisi položila kolovijum, ali sigurna sam da hoćeš jer stvarno ne treba gubiti nadu zbog jednog propala ispita/kolovijuma. Nadam se da će ti ova godina biti uspješna uz mnoštvo dobrih postova. ;) <3

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti puno puno <3 želim i ja tebi sve najljepše :)

      Izbriši
  7. Odlican postt!!!

    NOve smo na blogu pa ako zelis da nam pruzis podrsku tako sto ces nam komentarisati i zapratiti nas na nasem blogu
    http://hombl17.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Želim ti svu sreću i da uspeš u ostvarenju svojih planova! :)

    milicalt.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga moja, nemoj odustajati od fakulteta, uci i trudi se, isatit ce se. Znas i sama kako je dobar osjecaj kada polozis kolokvij, neka te taj osjecaj vuce dalje, da ucis.
    Ja nisam dobro pocela prvi semestar, ali sam u drugom mjesecu polozila gotovo sve, tako ces i ti. Samo hrabro!
    Zelim ti puno srece i zelim ti sve najbolje u novoj godini ❤❤
    I na mome blogu imas par postova vezanih za fakultet, mozes uvijek pogledati :)


    MMara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti puno na lijepim riječima! želim ti sve najljepše <3

      Izbriši
  10. Divan post, baš mi se dopada! Zamislila si neke divne željice i nadam se da će ti se ostvariti što pre! Takođe i ja želim da ove godine kupim foto-aparat, ali i protezu za zube pa se trudim da štedim novac kad god sam u mogućnosti. Želim ti puno uspeha u 2017. i srećna Nova godina sa zakašnjenjem! ♡♡♡

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivan post, drago mi je sto sam imala priliku nesto ovakvo procitati.

    Novi post: http://redheads-diary.blogspot.hr/2017/01/whats-in-my-hospital-makeup-bag-3.html

    OdgovoriIzbriši
  12. Wishing you all the best in the new year, and good luck with achieving all your goals for 2017!

    Have a great weekend,
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    OdgovoriIzbriši
  13. Curo, želim da ispuniš sve svoje želje, a to je moguće uz puno volje i odricanje. Sigurna sam da svi možemo svaki dan odvojiti po 5 kn za žvake u kasicu i uštedjeti si ga novi mobitel, fotoaparat, knjigu, laptop ili nešto 4.
    Jedno što sam naučila kroz život je da nema odustajanja tako da nemoj niti ti od faksa jer će ti kasnije biti samo gore.
    Još jednm, želim ti svu sreću u ispunjavanju svojih ciljeva! :)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  14. Super post! Jako lijepo pišeš i uživala sam čitajući! Samo tako nastavi!
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog.
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    OdgovoriIzbriši

Blog Archive