The Rose

03:57

Pozdrav svima i dobro došli u moj novi post.

Novi tjedan je počeo, a s njim i nove obveze kojih svaki dan ima sve više. No, ovo nije post o tome. U nedjelju  poslijepodne sam išla u šetnju u Roški Slap (NP Krka) i na kavicu. Bio je sunčan ali vjetrovit dan, ali to me nije omelo u namjeri da obučem svoju novu predivnu košulju s printom ruža. Naručila sam je sa stranice Sammydress. Dugo je bila rasprodana, ali odlučila sam je čekati da ponovno dođe i tada je naručila. Divna je zar ne? Detaljnije o njoj možete vidjeti ovdje.











You Might Also Like

8 komentari

  1. Kosulja sa Print s ruzom je predivna
    Ja imam slicnu samo drugi print i boja.
    Al odlicno ti stoji.Aktivna sam na tvom blogu,ako zelis uzvrati..
    Pozdrav od mene
    #Bella

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful shirt :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajmee ljepotice!
    Odlične fotkice i outfit koji bih i sama sigurno nosila, ti prekrasno izgledaš, divna si mi ♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Videh fotografije na instagramu jos jutros, i jedva sam cekala da stignem kuci i procitam post. Ovaj autfit je predivan, zaista u proletnjem stilu, bas kako i treba! Odlicno ti stoji, sto je najbitnije! Zaista me odusevljavas svojim izgledoM!

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  5. odlicna kombinacija :) Kosuljica je savrsena :)

    JL Blog

    OdgovoriIzbriši
  6. Beautiful shirt. :)

    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    OdgovoriIzbriši
  7. Košuljica je predivna. Dopada mi se taj cvjetni print. Nije pretrpana, a nit joj nedostaje detalja. Kako bih ja to rekla baš ih ima ono taman :D

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši