My Evening Routine

01:40

Pozdrav svima i dobro došli u moj novi post.

Zadnjih par postova su se zaredali outfiti na mom blogu, znam da njih volite čitati pa sam zato htjela to tako. No danas za vas imam post koji nisam pisala jako dugo, a u pitanju je večernja rutina.

Jučer sam bila na faksu do 18h, pa dok sam uhvatila bus, pa dok sam došla u dom već je bilo negdje oko 19h. Išla sam se istuširati na brzaka i u učionicu učiti poslovnu ekonomiju.



Učila sam sigurno nekih sat i pol vremena (20:40) i onda me uhvatila glad pa sam otišla do sobe i napravila si pahuljice s mlijekom i bananom. Znam da to ljudi inače jedu za doručak, jedem i ja, ali mi se nije dalo ići do menze na večeru pa sam zato napravila ovo. Inače jako je ukusno :)



Nakon toga se spremam za trening zumbe, oblačim sportsku odjeću, punim bocu vodom i krećem  sa susjedama iz doma na trening koji počinje u 21:30 i traje do 22:30.
Sreća pa mi je to nekih 5 min hoda od doma, stvarno jako blizu.



Na zumbi se umorim samo tako, vraćam se mrtva u dom, brzo skidam tu odjeću sa sebe i jurim pod tuš. Tuširam se s Palmolive gelom za tuširanje koji je super osvježavajući, brijanje nogu uz pomoć pjene za brijanje.



Potom mažem noge Mixa losionom za tijelo i nanosim Garnier dezodorans.


Nakon toga čistim lice: prvo nasprejam Avene termalnu vodu i pustim da se upije lagano, čistim lice L'Orealovom micelarnom uz pomoć blazinica. Nakon toga na lice nanosim hranjivu Avene kremu.


Zatim perem zube, naravno.  I na samom kraju nanosim labelo na usne i mažem ruke.


Tada sam gotova sa svime, idem u svoj krevetić, čačkam po mobitelu, provjeravam društvene mreže, slušam muziku i tada mi se počne spavati jer je već oko ponoć. Laku moć :)

Nadam se da vam se svidio ovaj post, pišite mi u komentare što sljedeće želite čitati na mom blogu. Pusa od Zrinke :*

You Might Also Like

10 komentari

  1. I love the Avene products.
    Have a good evening

    OdgovoriIzbriši
  2. Great post :) My routine looks the same :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super rutina
    Ako zelis pogledaj moj novi post,punoo bi ki znacilo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post, jako zanimljiv.
    http://mimmi-corner.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivan post i jako zanimljiv. I ja obožavam zumbu i stvarno sam se iznenadila kada sam pročitala da je treniraš. Malo je onih koji vole zumbu ili znaju za nju.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  6. Oh my gosh! I am in love with Zumba! I make someone come with me and do it since it is so much fun with someone. Also, love your evening routine. IT is nice to have a fixed schedule.

    Also, would you like to follow each other so we can support each other? Please let me know.

    XOXO - Thee Lovingrose

    New Post | IG

    OdgovoriIzbriši