B&W Stripes

23:25

Pozdrav svima i dobro došli u još jedan outfit post. 
Vrijeme je neko varljivo i čudno, kišovito, hladno pa izađe sunce i onda više ne znate kako da se obučete. I tako je mene danas zeznulo vrijeme kada sam se odlučila na ovaj outfit koji je onako proljetni. 
Jedva sam čekala obući svoju novu majicu sa Sammydress-a. Majica je na prugice, široka je što mi je veliki plus i straga je dosta duža što možete vidjeti dalje na fotkama. Detaljnije o majici možete vidjeti ovdje. :)
I naravno, ova kožna jakna iz koje ne izlazim je fenomenalna. Inače, naručena je sa stranice Nastydress.







Toliko od mene za ovaj post, nadam se da vam se sviđa kao i meni :) Puse do sljedećeg posta :*

You Might Also Like

15 komentari

  1. Super post draga.
    Bas sve lijepo objasnjeno,samo tako nastavi.
    a.Odlicna ideja za ovaj post,sto ja inace nemam bas mnogo maste al opet se dosjetim i pisem
    Ako moze zaprati me i ako zelis pogledaj zadnji post draga.
    P.s pratim te i veliki pozdrav ti saljem draga.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan outfit. Posebno mi se dopada prugasta majica, a i karmin. :)

    Kathy's delight / Instagram

    OdgovoriIzbriši
  3. Zrinka draga, prepoznatljiva po 'uvek sjajnim kombinacijama', jednostavnim ali lepim, atraktivnim i modernim. konkretno ovaj autfit je jako simple ali jako zanimljiv, bas mi se dopada i mislim da bih ga i sama rado nosila! Odlican post.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post, sviđaju mi se tvoji outfiti! zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa

    http://unicornsfashionnbeauty.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan outfi, divno ti stoji, zaista sve pohvale <3

    https://aandymm.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivan post kao i outfit. Espadrile su me oduševile. :*

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  7. Jaoo kako si slatka! Majica je preljepa a i ova kožna jakna je bas lijepa! Stvarno predobar outfit,nigdje ovako dobar outfit post nisam vidjela :)
    Pratim te :)

    sweet-girls-em.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši