Business look

02:56

Pozdrav svima i dobro došli u moj novi post.



Danas sam tu s novim outfitom. Za šetnju pored plaže i jutarnju kavicu odlučila sam se obući svoju novu majicu sa stranice Nastydress, sako iz Zare ali prošlogodišnja kolekcija, traperice iz H&M-a i starke. Ovo je jedan basic, ali opet neki "poslovni look". Meni se jako sviđa ovakva kombinacija i uvijek je rado nosim :)
Majica je trenutno rasprodana, ali na ovoj stranici možete pronaći još predivnih majica.



Toliko od mene za ovaj post, nadam se da vam se sviđa ovaj outfit. Pusa od Zrinke :*

You Might Also Like

15 komentari

  1. Kao i uvijek, stvarno si prekrasna!
    Outfit je odličan, super ti sve stoji, također moram pohvaliti make-up, kao i super fotkice.♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
  2. Zrinka prelijepa kao i uvijek ! Majica me oduševila jer sam zaljubljenik u prugice !

    OdgovoriIzbriši
  3. Svidja mi se kombinacija :) jednostavna a ipak efektna :)slike su predivne <3

    Lepojkica i mama

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivno ti stoji ova kombinacija, super si sve uklopila! A tvojom kosom sam očarana, zaista! ♥

    Dear Miss Modern

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni se najvise dopada kako je ruz legao uz celu kombinaciju :) :* Odlican post

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan post draga :) Prelepe fotkice :))

    Novi post :)) https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. That added blazer made it a business look. Love you opted for sneakers instead of heels.

    Bernie, xx
    The Style Fanatic

    OdgovoriIzbriši
  8. Love your post!! Great content
    http://starlingdays.blogspot.com/2017/05/5.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    OdgovoriIzbriši
  9. These pictures are so pretty, I love your makeup!

    x, Chanel | Je M'appelle Chanel

    OdgovoriIzbriši
  10. Predivna kombinacija.
    Stvarno mi se dopada. I sama bih je nosila.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši