New Year Inspiration

01:01

Pozdrav svima i dobrodošli u moj novi post.



Danas imam novi outfit za vas, u pitanju je ova predivna haljina sa stranice ZAFUL.
Haljina mi je predivna, materijal je jako udoban. Dugih je rukava, prati liniju tijela i jedina stvar koju bih voljela je da je malo duža, do koljena nekako. Inače sam zadovoljna :)
Ovu kombinaciju sam zamislila čak i za doček nove godine, udobno je i lijepo, i mislim da s ovim crvenim detaljima podignem tu kombinaciju. Kako vam se sviđa? :)




HALJINA - ZAFUL 
ŠTIKLE - LOVELYWHOLESALE

You Might Also Like

16 komentari

  1. Fantastično izgledaš! Divna haljinica ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni se kombinacija jako sviđa, i mislim da je pun pogodak za doček Nove godine. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  3. Wooow outfit je predivan,stvarno super ideja za novu godinu :) Slike su takoder predivne,kliknula sam na linkove pa se nadam da ces i ti kod mene kliknuti :) --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/12/what-did-i-order-as-christmas-presents.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako zaninmljiva haljina, dobro to stoji. Svidja mi se kako si je iskombinovala. Veliki lajk za crvene dodatke na tebi, koji su razbili monotoniju❤

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful dress. :)

    Happy holidays!

    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    OdgovoriIzbriši