Balkan Bloger Fest ?

00:52

Sjećam se točno tog dana kada sam otvorila blog, prvo sam se jedva snalazila gdje, kako i šta. "Gdje ću ja sada napisati post?" "Okej, šta sam sada napravila, zašto je sve nestalo?" "Ček, jel se to sada objavilo, mogu li to svi vidjeti?" "A što ako će mi se sutra svi smijati u školi?"
Ovo su bila tek neka od mnogobrojnih pitanja koja su mi se motala po glavi. Moj prvi post je bio o mojim tadašnjim najdražim knjigama i filmovima.



Počelo je sve tako što sam dosta čitala razne blogove i nekako sam se pronalazila u tome. Oduvijek sam voljela čitati i pisati, želja mi je bila čak da studiram hrvatski jezik i književnost.
Uz veliku ljubav prema čitanju i pisanju, razvila se ljubav prema šminkanju i modi i evo me tu danas. Imam svojih 470 vjernih čitatelja, vas, koji uljepšavate svaki moj dan, ostavljate mi komentare pune ljubavi i jednostavno ste postali dio mog života i vjerujte mi kada vam kažem da ja ne mogu zamisliti svoj život bez bloga, bez vas. Ovo je moja ogromna ljubav, svaki svoj slobodan trenutak provodim na blogu, pišem postove, uređujem slike, tražim inspiraciju, ma sve vezano za blog.


I možete li pretpostaviti onda moju sreću kada sam vidjela da će se u travnju 2017. godine u Beogradu održati prvi Balkan Blog Fest? Ne mogu vam opisati svoje veselje kako tada, tako i sada kada vam pišem ovaj post. Pomisao da ću sa svojim blogom Call of Beauty dospjeti na tako veliki događaj gdje ću moći upoznati svoje drage kolegice (i kolege naravno) s kojima dijelim istu ljubav. Ljubav prema pisanju.
Hvala ljudima koji su došli na ideju ovoga jer ste me učinili sretnom osobom.

31.12. će početi za glasanje za sve blogere koji su se prijavili i ljudi će tada glasati za svoje omiljene blogere. Toplo se nadam da ima ljudi koji vole moj blog pa će glasati za mene i ispuniti mi jedan veliki san. 

You Might Also Like

6 komentari

  1. Odličan post,naravno da cu za tebe glasati :)
    Svrati; https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Great post :) I will vote :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga moga jako dobar post. Ne previse dugacak ali sadrzajan u potpunosti. Sve si jako dobro napisala, zasluzujes da glasam za tebe

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši