Good Girl

03:36

Pozdrav svima i dobro došli u moj novi post.


Nedjelja je, vani je predivan sunčan ali opet prohladan dan. Idealno vrijeme za ovu moju kombinaciju koju ćete sada vidjeti.
Nosim maslinasto zelenu haljinu bez rukava s natpisom Good Girl koju možete vidjeti ovdje, savršeni sivi kaput koji je tanji, idealan kada je vani toplije vrijeme. Njega možete vidjeti ovdje.
Inače obje stvari koje nosim na sebi su sa stranice LOVELYWHOLESALE.
Inače, ovo je drugi put da naručujem s ove stranice i oduševljena sam, cijene su stvarno niske, kvaliteta je stvarno dobra, pogotovo kod kaputa. Prezadovoljna sam :)



HALJINA - LOVELYWHOLESALE
KAPUT - LOVELYWHOLESALE
CIPELE - CCC

You Might Also Like

27 komentari

  1. Jako zanimljiva post! Odlican outfit. Predobro ti stoji, zaista je Jao stvoren za tebe, nije nakaradan a opet je sasvim zenstven!

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  2. Zrinka kao i uvijek, oduševljen sam. Haljina ti odlično pristaje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Great styling :) Nice dress :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Divno izgledaš draga! Ovaj outfit mi se baš dopada i skroz je u mom fazonu. Haljina je prelepa i divno ti stoji. Sve pohvale! ♡♡♡

    OdgovoriIzbriši
  5. Preslatka si! ♥
    outfit izgleda odlično! :)

    stellarbook.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Wow. Outfit je prelep. Kaputić je od sada na mojoj listi želja, a za haljinu mislim da mi neće stajati, jer je maslinasto zelene boje, a ta boja meni ne stoji. Svejedno, na tebi stoji predivno i još jednom outfit je preeeelep.

    LifeInMyStyle | Winter Tag

    OdgovoriIzbriši
  7. Haljinica je preprekrasna, ajme kako je lijepa!
    Sve si super uklopila, divno !♥♥

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivan outfi, super ti stoji!☺
    Haljina je jako zanimljiva, ali kaput me ipak najviše oduševio. Savršen je i sasvim u mome stilu.♥

    My little corner

    OdgovoriIzbriši
  9. Great post,I clicked on links so I hope you'll click on mine too.. :)
    New post--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/12/dresslily-outfit.html

    OdgovoriIzbriši
  10. Divna kombinacija,ovako nesto bih i ja rado nosila,posebno mi se svidja kaputic,preprelep je :)
    Pogledaj moj blog i ako zelis,zaprati me :)
    https://katarinakataleja.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. Sve su stvari lijepe i slatke. Najvise mi se sviđa haljinica.Preljepa si.

    Mi smo nove ako hoces zaprati nas

    blogerice:sweet-girls-
    em.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši