Review: Collistar Shock Mascara / Lijepa.hr

02:34

Pozdrav svima i dobro došli u novi post.



Nakon duljeg vremena donosim vam jednu vrlo zanimljivu recenziju beauty proizvoda.
Riječ je o Collistar Shock maskari. Maskaru sam dobila sa stranice Lijepa.hr i moram priznati da prije ove maskare nisam isprobala nijedan proizvod ovog brenda, ali naravno da sam čula za njih.



Ono što bi ova maskara trebala napraviti je nevjerojatno uviti trepavice, izrazito ih učiniti gustim i trebala bi naglasiti oblik očiju. Ima 8 ml, dok joj je rok trajanja 12 mjeseci, a četkica joj je na jednoj strani savijena ( što vidite na slici ), a na drugoj klasična ravna. 


slika: lijevo oko bez maskare, desno s jednim slojem Collistar Shock maskare


Link: http://bit.ly/2EBhdtO





Ono što je meni ova maskara napravila je da mi je stvarno uvila trepavice, stvarno ih dobro produlji i baš ih uvije prema gore i to je veliki plus, ali ne da im baš toliko volumen koliki sam očekivala. I nekako mi baš lijepo raščešlja i razdvoji trepavice te naglasi oko. Prvih nekoliko korištenja se teže  nanosi jer je previše “mokra”, ono što se meni događa u 90% slučajeva s novim maskarama, te mi je tek nakon par korištenja idealna za nanositi.
Ova maskara mi je idealna za svaki dan, nije nešto što bih koristila na primjer za večernji izlazak ili neku posebniju prigodu. 



Maskara se ne trusi i traje cijeli dan, tj. od kada ju stavite dok ne skinete i nisam imala većih problema pri skidanju s običnim vlažnim maramica kao ni s micelarnom vodom i pjenom. 



Kupiti ju možete na Lijepa.hr stranici: http://bit.ly/2EBhdtO
Cijena na Lijepa.hr stranici: 137,00 HRK
Ocjena: 4/5
Sastojci: AQUA, CERA ALBA, COPERNICIA CERIFERA CERA, ACRYLATES/ETHYLHEXYL ACRYLATE COPOLYMER, CYCLOPENTASILOXANE, PALMITIC ACID, STEARIC ACID, TRIETHANOLAMINE, ACACIA SENEGAL GUM, POLYBUTENE, PHENOXYETHANOL, PANTHENOL, POLYVINYL ALCOHOL, VP/VA COPOLYMER, AMINOMETHYL PROPANEDIOL, GLYCERIN, LAURETH-21, ASCORBYL PALMITATE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, HYDROLYZED CERATONIA SILIQUA SEED EXTRACT, HYDROLYZED KERATIN, ZEA MAYS STRACH, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, POLYQUATERINUM-7, GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, (+/-): CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77007, CI 75470


I toliko od mene za ovaj post, nadam se da vam se svidio post, recite mi u komentare jeste li isprobali Collistar Shock maskaru te što mislite o istoj.

p.s. ispričavam se zbog nepočupanih obrva, ali se nadam da ste uspjeli vidjeti trepavice na pravi način. 
Pusa, Zrinka :)
Instagram: zrinka_skiljo

Facebook stranica: Call of Beauty Blog

You Might Also Like

3 komentari

  1. Woooww the difference is real! I have naturally short lashes so most mascaras just don't work on me. But I'm very tempted to try this one!

    OdgovoriIzbriši
  2. I found your site is interesting kindly visit our blog
    Beauty Blog

    OdgovoriIzbriši