"No make up" make up

00:25

Hej dragi moji :)
Evo mene već ujutro s novim postom, baš sam se malo zaželjela pisati vam. Danas sam se odlučila za zanimljivu temu: Kako se našminkati da izgledaš nenašminkano, tj.prirodan make-up.
Ovaj make-up možete koristiti kad idete u školu ili u šetnju, odnosno na mjesta gdje vam ne treba jaka šminka, nego samo da se prekriju nepravilnosti i izgledate svježe.


1. Prvo se umij, dobro operi lice te nanesi kremu za lice kako bi hidratizirala kožu.Koristite kremu koja najbolje odgovara vašem tipu lica, već svi znate da je moja najdraža Nivea obična ili Nivea soft.





2. Ujednači ten tako što ćeš nanijeti neku laganu BB ili CC kremu. One nisu jake kao puder, a zapravo obavljaju isti posao kao puder.





3. Sada je vrijeme za prekrivanje svih nesavršenosti na licu (crvenilo, prištići, ožiljci, podočnjaci...) nanesi korektor, ali u umjerenom sloju.



4. Zatim stavi lagani puder u prahu koji će ti matirati lice kako se ne bi sjajilo. Jedan trik za nanošenje je taj da ga nanesete kružnim pokretima kako bi izbjegla "puderast" izgled.


5. Na kapke nanesi neko bež neutralno sjenilo. Kako su nam kapci najčešće tamniji, a ponekad i crveniji od ostatka lica, bež sjenilo će ih ujednačiti i prekriti znakove bilo kakve iritacije (neprospavana noć, prehlada i sl.)

6. Za boju rumenila odaberi boju breskve ili nježno roze te ga nanesi četkom kružnim pokretima. Rumenilo toplih, diskretnih boja će lijepo i decentno naglasiti jagodice.

7.Trepavice prvo uvij uvijačem za trepavice zatim nanesi maskaru, ali ne puno slojeva kao inače jer neće lijepo izgledati na prirodnom looku. Umjesto crne, možete koristiti i bezbojnu maskaru ili smeđu da se stopi s vašim trepavicama.

8. Obrve ispuni smeđom olovkom, boja može čak biti i nijansu tamnija od boje vaših obrva. Iscrtavaj malenim, kratkim potezima.



9. Na usne nanesi ruž nježne boje, neki Nude. Ako ne ruž, nanesi balzam ili labelo koji će ti njegovati usne i pružiti malo boje.




Toliko od mene za ovaj post, nadam se da vam se svidio i da sam vam pomogla. Komentirajte mi vaše mišljenje i prijedloge za novi post. 
Volim vas <3



You Might Also Like

4 komentari

  1. slatko x

    www.milicinsvet.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Veoma kul post i dobri saveti,taman za školu haha. :3

    Pogledaj moj blog,ako ti se svidi učlani se:
    http://joka45688.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši