January Favorites

08:39

Bok ljudi :) Danas sam uhvatila malo vremena i odlučila sam napisati vam novi post i to o siječanjskim favoritima. Ponajviše ima kozmetike, ali naći će se tu i random stvari.
Hajdemo početi jer ima podosta stvari.

#One

Kada sam bila u DM-u kupila sam ovu Baleinu kupku, jako mi se sviđa njen miris koji je jako osvježavajući. I još uz to, jako je jeftin, košta negdje oko 10 kn.



















#Two

Tu se nalazi još i Balein šampon za kosu. Pošto ja imam plavu kosu, prvo me privukla ova slika djevojke s plavom kosom, pa sam išla vidjeti kako miriše i super je. Nakon pranja kosa bude jako mekana, sjajna i miriše.




















#Three

Ajmo još malo Baleinih proizvoda haha. Ovo je losion za tijelo koji božanstveno miriše na šumsko voće. Također jako jeftin, ne sjećam se koliko točno, ali nije više od 20 kn.



















#Four

I posljednji proizvod od Balee je krema za ruke, također od šumskog voća. Krema je stvarno odlična, ruke budu jako mekane što je svakako zadatak svih krema za ruke.



















#Five

U DM-u sam također kupila i parfem La Rive. Miris mu je stvarno super, od kašmira je i baš je nekako "mekan" ne znam kako da vam opišem taj miris. Dovoljno je samo par kapi i osjeti se jako dugo. Ako ste u prilici svakako ga isprobajte, mislim da sam ga ja platila 60 kn.




















#Six

Sljedeća stvar je lak za nokte od Catrice-a. Ja jako volim tamne lakove i stvarno ih dosta imam, ali nisam imala ljubičasti i odlučila sam se kupiti ga. Baš mi se sviđa boja, a i kist je super za lakiranje.


















#Seven

Dugo sam tražila neki dobar ruž i naišla sam na ovaj lijepe roze boje. Marka je Catrice u boji Pink me up i nije bio baš skup, ne sjećam se koliko točno. Dosta je kremast i ostaje dugo na usnama, moje preporuke.












#Eight

U siječnju sam dosta koristila i ovo sjenilo za oči. Podijeljeno je u dvije boje: rozu i srebrnu. Sadrži šljokice u sebi što ja jako volim, ali stavljala sam ga samo kad bi išla vani, ne za školu.




















#Nine

Deveta stvar su ovi papirići za uklanjanje masnoće s lica. Prvo nisam baš koristila to, no onda sam s vremenom češće počela koristiti i stvarno pomaže i matira vam lice.




















#Ten

Ovaj lančić sam dobila na poklon i jako mi se sviđa. Mogu ga kombinirati uz puno stvari i baš se lijepo uklopi.
















#Eleven

Ovu majicu sam također dobila na poklon i baš mi je super. Onako je sportska, ali može se kombinirati uz dosta toga.

















#Twelve

 U postu o filmovima i knjigama sam vam napisala svoje omiljene, no tada nisam pročitala ovu knjigu koja je svakako moja omiljena knjiga. Znači ja vam ne mogu opisati kako je zanimljiva, pročitala sam je cijelu (300 str.) u jedan dan.




















SADRŽAJ:

Dvoje mladih ljudi s teškom prošlošću kreće na strastveno, fascinantno putovanje prema otkrivanju pouka o življenju, ljubavi, povjerenju i, iznad svega, moći izlječenja koju može donijeti samo istina. Sky, učenica četvrte godine srednje škole, upoznaje Deana Holdera, dečka kojega prati glas o promiskuitetnosti ravnoj njezinoj.



#Thirteen

Posljednja stvar je film Endless Love. Kad sam saznala za njega išla sam ga odmah pogledati i ostala oduševljena. Film je jako zanimljiv i nećete se pokajati ako ga pogledate.

SADRŽAJ: Nakon mature u Jade, djevojku koja ima bezbroj mogućnosti u budućnosti, zaljubljuje se David, mladić iz radničke obitelji s problematičnom prošlošću. Njezin otac, opsjednut kontrolom, staje na put njihovoj romantičnoj vezi i pokušava ju udaljiti od njega, dok njena majka podržava žar koji se rasplamsao među mladima. S druge strane, Davidov otac savjetuje mu da bude silno oprezan. Tijekom nezaboravnog ljeta dvoje mladih usprotivit će se logici i dopustiti da njihova strast odredi njihovu zajedničku budućnost.




















Toliko od mene za ovaj post, nadam se da vam se svidio, svakako mi komentirajte vaše mišljenje i prijedloge za novi post.
Love youuu <3

You Might Also Like

4 komentari

  1. Dobar post. Ako su ovo tvoji nokti, savršeni su! :)

    Zapratite me, uzvraćam:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobar post. Ako su ovo tvoji nokti, savršeni su! :)

    Zapratite me, uzvraćam:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post, boja laka mi se bas dopada :-)
    Pratim te preko GFC-a, nadam se da ces uzvratiti <3 xx

    katycolorfulfreak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši