Sammydress Big Haul

00:28

Hej ekipa, dobro došli u novi post :)

Danas za vas imam jedan post u kojem ću vam pokazati koje sam ja to sve stvari naručila sa divne stranice SAMMYDRESS. Stvari ima stvarno dosta, pa bi najbolje bilo da odmah krenemo na posao.

Prva stvar je ova preslatka haljinnica. Ja sam je naručila s namjerom da je nosim samo na plažu, no kada je stigla vidjela sam da će biti idealna i za popodnevne šetnje po gradu. Svakako očekujte outfit s ovom haljinom. Detaljnije ---> OVDJE!



Zatim imam ruž s kojim sam tako pozitivno iznenađena. Njega nisam namjeravala naručiti, no ostalo mi je par dolara pa sam odabrala ovu nijansu (05) i naručila. Odmah sam ga isprobala kad je stigao i stvarno je dobar, kao kombinacija Essence i Catrice ruževa po kvaliteti. I predivno miriše što je još jedan plus. Trenutno je rasprodan (i to govori koliko je dobar) pa klikom OVDJE možete pronaći neki drugi ruž.



Onda imam još jednu stvar od odjeće, u pitanju je muška košulja koja je meni savršena zaista. Ova mi je košulja ljepša čak od ponekih ženskih, što ću. Materijal izgleda izuzetno kvalitetan, idealan i za proljeće i jesen. Klik OVDJE.



Sljedeća stvar su sunčane naočale, još jedne u nizu. Molim vas recite mi da ne naručujem naočale više, ne znam gdje ću s njima. Ove mi se jako sviđaju, klasične velike crne, idealne za plažu. Pogledajte ih OVDJE.



Peta stvar je paleta za konturiranje, ova nije za mene nego za prijateljicu. Ja imam istu ovakvu i koristim je stalno, kvalitetna je jako i da se lijepo raditi s njom. Naručite je klikom OVDJE



Zatim sljedeća stvar je sat. Jako lijep i ženstven sat koji je prigodan za sve kombinacije, dnevne i večernje. Moj je u bež varijanti i predivan je. Na stranici ima više vrsta boja pa sebi pronađite idealnu ---> KLIK



I jedna od dražih stvari u ovom haulu je ova ljepotica. U pitanju je smeđa torbica s resicama, koja se onako prebaci preko tijela tzv. crossbody. Ono što je najbolje od svega je da sam ja kupila upravo ovakve sandale, tako da očekujte outfit post.
Detaljnije o njoj OVDJE



I napokon posljednja stvar, lampa. Ovo mi se učinilo zaista preslatko za držati pored kreveta, ovo mijenja boje u čak njih 7. Divno je stvarno :) I nemam sliku toga jer sam odmah dala sestri to pa nije kod mene, sli pogledati možete OVDJE


Nadam se da su vam se svidjele stvari koje sam ja naručila, slobodno komentirajte što vam se sviđa. Uskoro vas očekuje još jedan haul. Pusa :*

You Might Also Like

35 komentari

  1. Divan hauul post, super stvarcice si odabrala :D <3
    Fashion Lover

    OdgovoriIzbriši
  2. oww i love you haul ! :D sunglass and lipstick are the best! greetings and kisses

    claudiyye.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan post, zaista! Odličan je haul, ali najviše mi se dopada sat. ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. beautiful shirt and dress!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivan haul! Torbica i košulja su preslatke :) <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  6. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdgovoriIzbriši
  7. Nice items!! I loved the fringe purse

    xx LL

    www.lalouuula.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Divne stvari. Haljinica je super, dopada mi se print. A sat je jednostavan i šik ;)

    Brina xoxo,
    www.sweetstreetstyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Divna košulja!Odličan post:)
    http://xsmallworldoffantasyx.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  10. Odličan post, haljina mi je vrhhh :D

    http://dragabolonja.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  11. Very nice haul :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. I love the dress~! Super cute <33

    http://alluringalyssbeauty.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlican haul!♥Haljina je zaista predivna!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  14. Predivan post i blog. Ako može follow for follow? I prekrasne stvari si kupila.
    P.S.Ako netko želi follow for follow , dođite na moj blog.
    https://lovedisneyhr.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  15. Super post!
    Haljinica je preslatkaa *-*

    Novi post : girlsstuffblogg.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Imam slicnu haljinu , inace post je super ..
    Pogledajte moj prvi postt.
    http://katarina404.blogspot.ba/2016/06/zdravo-djevojke-ja-sam-katarina-i-imam.html


    OdgovoriIzbriši
  17. super post :*
    mozes svratiti i na moj,nova sam http://ninnimrt.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši