May Favorites

02:17

Pozdrav svima i dobro došli u novi post.



Danas za vas imam post u kojem ću vam pokazati moje favorite mjeseca svibnja. Ima ih poprilično dosta i moram primjetiti kako ih je većina roze boje haha. Hajdemo početi odmah.

Prva i ujedno najbolja stvar je L'Oreal True Match tekući puder. Meni je ovo najbolji puder koji sam probala, ima potpunu prekrivnu moć, treba jako malo proizvoda, meni je dovoljan samo jedan stisak pumpice. Jedina zamjerka je to da se vrlo brzo setira, odnosno ne mogu ga nanositi četkicom već prstima. Moj je u nijansi Rose Vanilla (najsvijetlija, naravno) i košta oko 80 kn.



Sljedeća stvar je Essence Stay All day tekući korektor. Potrošila sam Catrice i kada sam ga išla ponovno kupiti nije ga bilo pa sam se odlučila isprobati ovaj Essenceov i moram priznati da mi se baš sviđa. Teksura je srednje gusta, lijepo se blenda i prekriva sasvim okej, zadovoljna sam s obzirom da košta oko 20 kn.



Onda imam dva ruža za usne, prvi je Aurin kojeg ste već masu puta vidjeli ali što ću kada ga obožavam, pogotovo za ove proljetne dane kada je najbolji. Drugi ruž je Catrice koji sam većinom nosila kada bi išla navečer vani jer je on dosta taman.



Zatim ide stvar kojeg ste mogle vidjeti u prošlom postu, riječ je o tušu za oči sa sajta Born Pretty Store. Ja vam ne mogu opisati kako je ovo savršena stvar, preprezadovoljna sam. Nosila sam ga i preko dana i navečer kada bih išla vani i on bi cijelo vrijeme stajao bez micanja. Love it!



Ono što sam koristila za oči osim tuša su i ove dvije fenomenalne palete sjenila. Jedna je Essence koja ima lijepe nijanse za proljetni look, dok je druga paleta naručena sa stranice Sammydress. Ovo je definitivno najbolja paleta koju imam, pigmentirana odlično a o izboru nijansi neću ni govoriti. Divna, divnaa. :)



Onda imamo lak za nokte, rozi naravno. Njega sam najčešće koristila jer mi je boja baš slatka i idealna za sunčane dane.



I posljednja stvar je torba naručena sa sajta Dresslink. Nju nisam dugo nosila i onda sam opet počela ovaj mjesec. Vrlo je praktična, u nju ubacim stvari koje su mi potrebne. Idealna je i za večernje izlaske. Možete je naručiti ovdje.
Toliko od mene za danas, nadam se da vam se sviđaju moji favoriti. Pozdrav do sljedećeg puta :*

You Might Also Like

42 komentari

  1. Beautiful post my dear! Amazing blog! I will be very glad if you will come to me! Please write comments to posts that you like! http://blondelafemme.blogspot.ru/2016/06/elegant.html http://blondelafemme.blogspot.ru/2016/06/barn-wedding.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlični favoriti. Torba mi se posebno sviđa. :)
    Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  3. Torbica je prelijepa *_* Super pišeš.
    💎 forever-blogm.blogspot.com 💎 - new post :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicni favoriti. Torba je prepreprelepa :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Predobri favoriti! Svi hvale ovaj Lorealov puder, mora da je stvarno dobar♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Probala sam samo puder i iskreno sam oduševljena, koristila sam neki drugi korektor od essence ali sam ga potrosila isto je bio tekući i svaki put ga zaboravim uzet. Inace post ti je zbilja predobar kao i blog ♥

    anastazijaiemma.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  7. Favoriti su ti odlični! I meni je True Match favorit. Odličan puder!!! Nažalost mi je pri kraju

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlični favoriti! Torbica je fenomenalna, ja sam naručila ovakvu bijelu. :D ♥

    Pogledaj moj novi post -> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. ovaj catrice ruz imam i ja odlican mi je, koji tip koze imas? jel ovaj puder dobar za suhu kozu?
    https://www.instagram.com/megistimac/?hl=hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imam mješoviti tip kože i sasvim mi odgovara, prije svakako moraš nanijeti primer ili hidratantnu kremu :*

      Izbriši
  10. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdgovoriIzbriši
  11. Beautiful bag :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. Ovaj puder i korektor baš svi hvale, čini se da su baš dobri proizvodi. :) Imamo istu paleticu od Essenca i boje su predivne. Odlični favoriti.♥

    My little corner

    OdgovoriIzbriši
  13. Great products, the bag is perfect

    xx LL

    www.lalouuula.com

    OdgovoriIzbriši

  14. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Favoriti su ti odlični!❤

    Ako želiš pogledaj moj blog.

    OdgovoriIzbriši
  16. Fantástic items, I love the palettes
    Have a fab Sunday! Xxx
    www.travelera.es

    OdgovoriIzbriši
  17. Odlični favoriti draga.
    Djelomično bih se složila u vezi Lorealovog pudera, ostalo mi se jako sviđa, super! ♥♥

    OdgovoriIzbriši
  18. Thanks for dropping by my blog, i just followed you! Hope you can follow me back too!
    Keep in touch!

    -Eva M.
    www.evaaguspina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  19. Nice products!
    Thanks for your lovely comment, your blog is great!
    I just followed you (follower 403). Hope you can follow us too :)
    xx

    http://losaway.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  20. Great blog and nice products but I don't like Loreal True Match . :( I follow you and have a nice day :*

    claudiyye.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  21. I like this L'oreal True Match Fundation :)
    Check my side http://camodja.blogspot.com/
    If you like fallow me I always fallow back :)

    OdgovoriIzbriši