Face Care Routine

23:07

Pozdrav svima.

Danas sam s vama odlučila podijeliti svoju rutinu njege lica koja je, napokon, malo bolja i učestalija. Ne mogu se potužiti na svoje lice, nemam baš problematičnu kožu lica. U onim danima se zna pojaviti pokoji prištić, no inače ih nemam. Imam mješovitu kožu, na pojedinim mjestima suha, negdje masna. Prilično sam blijeda, no živcira me moje crvenilo na licu, blizu nosa.




Prvo bih skinula šminku vlažnim maramicama te potom uzela ovaj Balein tonik za čišćenje lica,
nanijela ga na vatu i temeljito očistila ostatke šminke na licu.



Onda bih se umila mlakom do toplom vodom i stavila Balea piling 3u1. Ono što sam počela koristiti od kada sam ga uzela je ovaj Face Massager. On ima 5 nastavaka i svaki ima svoju svrhu. Onaj koji sam ja najčešće koristila je ovaj prikazan dolje na slici.


Opet bih se umila ali ovaj put hladnijom vodom i lice namazala Olival hidratantnom kremom s uljem smilja. Ova krema mi je otkriće definitivno, brzo se upije i lice iza nje bude mekano i glatko.


Kada nemam vremena za temeljitu njegu lica, onda uzmem ovo Nuxe ulje, namažem ga po licu i ostavim da djeluje neko vrijeme, zatim isperem i nanesem Balea kremu.



O Nivea kremi vam neću puno pričati, nju koristim već odavno i većinom kao noćnu kremu jer je dosta masna pa je ostavim da se upije preko noći.



Na kraju na usne stavljam Labello lip butter od vanilije i makadamije koje je savršeno, to svi znate zar ne?


Nadam se da vam se sviđa post, recite mi što vi koristite za njegu vašeg lica i svakako mi preporučite neki proizvod koji vas je oduševio.
Pusa :*

INSTAGRAM: @zrinka_skiljo
E-MAIL: fashiondiary238@gmail.com

You Might Also Like

36 komentari

  1. Great advice with nice products!
    xxx
    www.travelera.es

    OdgovoriIzbriši
  2. I moja kombinacija je Balea piling i masažer za lice i ,mogu ti reći, baš dobro čisti kožu.

    girl-hashtag.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Post je jako dobar, sigurno ću potražiti neke od proizvoda ❤❤
    Pogledaj moj blog, i uclani se ako zelis ➡ http://prvipostadress.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. lep post!opasdaju mi se svi proizodi!
    pogledaj moj post u toku je GLAMULET+charm giveaway contest <3
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlični proizvodi, draga! Super je post. <33

    OdgovoriIzbriši
  6. Bas sam namjeravala i ja napisati nesto ovakvo. Odlican post, sve si lijepo objasnila :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Fenomenalan post! Proizvodi su divni. :* ♥

    Isčlani se i ponovo učlani u moj blog ukoliko si već član, jer sam promijenila link.. Mnogo bi mi značilo ------> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Nuxe je sjajno ulje, obozavam ga!

    Novi post je na mom blogu, volela bih da pogledas! Zapratila sam te, pa ako zelis uzvrati.:) Hvala <3
    http://missbabybluelove.blogspot.rs/2016/02/i-only-sleep-in-pink.html

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post! Imala sam istu Balea kremu i mnogo mi se dopala, morat ću opet da je kupim, probala sam neke druge proizvode ali ona definitivno ostaje broj 1 za mene. Face Massager mi je oduvijek na wish listi a ovaj izgleda prilično jeftin pa se nadam da bi mi mogla ispuniti želju i napisati review post o njemu? Bila bih ti mnogo zahvalna ! <3


    If you want please visit my blogs, it means so much to me:
    NEW POST ---> http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/how-to-be-morning-person-collab-with.html
    NEW POST ---> http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/15th-episode-got-me-like.html

    OdgovoriIzbriši
  10. Sama pomisao da postoje ljudi koji brinu o sebi je zapanjujuca na dobar nacin. Mislim , ja nikad nisam imao neku skin care rutinu , ili bilo sta rutinu zato sto ... sam vrlo lenj. Ne znam mnogo ni o proizvodima .lol. Ali zanimljivo je videti kako to drugi ljudi rade. Mozda i ja nesto naucim xDDDD

    PS : Ja sam tvoj 320. citalac ! Mozes li da mi uzvratis follow ?
    ilordogaming.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  11. Super post, uvek volim da vidim šta drugi koriste :) Ja trenutno koristim Garnierovu micelarnu vodu, potom Balein gel za umivanje, zatim Balein tonik, hidratantnu kremu (Nivea soft) i isti lip butter. Sada sam uzela i onaj sa malinom da ga probam, mada ovaj obožavam! Kao Kinder čokolada je. :D <3

    Anja's diary

    OdgovoriIzbriši
  12. Odličan post. Baš mi se sviđa tvoja rutina, ova velika četka za čišćenje lica ( ili što god to bilo ) mi je predivna♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  13. I have similar lip butter and I love it!

    I hope that you visit my blog too and maybe follow: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM :)
    Have a nice day!

    OdgovoriIzbriši
  14. Sviđa mi se post, slike su prelijepe. :)

    https://myblogmything1.blogspot.ba/2016/02/receznija-planetspa-collab.html?showComment=1454796938774#c478100450180492191

    OdgovoriIzbriši
  15. Voljela bih pronaći negdje taj Nuxe proizvod, svi ga hvale. :)
    Inače, super post ♥

    Zapratite m, uzvraćam :* knezevicjovana.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  16. Svi proizvodi deluju baš primamljivo, volela bih da probam Nuxe, balea piling i kremu za lice. A imam ovaj labello lip butter i odličan je, baš dobro neguje usta! :)

    Girly world
    • Novi post na mom blogu :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Uživam u čitanju ovakvih postova. :)
    Uvijek otkrijem nove proizvode, a ovaj put me je Olival-ova krema zaintigrirala :) <3


    http://itsnina23.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  18. thank you for show them to us!!

    kisses
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdgovoriIzbriši
  19. Lovely Blog!
    I'm following you follow back please!
    www.sadeestyle.net

    OdgovoriIzbriši
  20. Odlican ti je post a takodje i blog. Ali na ovom postu su mi se jako dopalee slike.. Uclanila sam se na tvoj blog. Ako zelis mozes i ti na moj <3

    OdgovoriIzbriši
  21. Koristimo iste proizvode wow vecina djevojaka kaze da je ovo previse agresivno sto ja koristim, ali eto nisam jedina :D a moja koza je jako masna i bas joj treba ciscenje, i na kraju ova niveina krema :D aa labelo je definitivnoo najbolje :D

    http://asja91.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši