Make-up Aura

08:32

Pozdrav svima.

Prije par dana sam dobila paket od Aure koja je napokon stigla u Hrvatsku. Toliko sam čula pozitivnih komentara o toj marci da sam je jedva čekala isprobati. Gospođa iz Aure me kontaktirala rekavši mi da mi želi poslati paket s njihovim proizvodima i ja sam nestrpljivo čekala taj poklon. Mogli ste vidjeti na mom Instagramu (@zrinka_skiljo) koje sam ja to proizvode dobila. Moram vam napomenuti kako sam oduševljena sa svim proizvodima, bez pretjerivanja. Ono što me najviše privuklo kod Aure je ova predivna ambalaža, izgleda baš profinjeno i elegantno.



Prva stvar o kojoj vam želim pričati je Absolute Matte tekući ruž za usne. Ovo sam nekako najviše željela isprobati i evo dobila sam ga. Nijansa je savršena, u pitanju je 609 Candy Pick. Stvarno dugo stoji na usnama, kada pijem iz čaše ne ostaju mi tragovi kao kod običnog ruža. Ja sam oduševljena!



Sljedeća stvar je rumenilo u nijansi 223 Martini. Boju vam ne znam lijepo opisati, neka je tamnija nijansa roze, odlično je pigmentirana i stvarno vam ne treba puno proizvoda. I naravno, prepuno je šljokica što ja osobno volim.



Zatim imamo umjetne trepavice, moje prve. Ove su u broju 10 Slightly Nightly. Izgledaju poprilično prirodne, nisam ih još koristila, čekam posebnu priliku za to.
Uz njih sam još dobila i njihovo ljepilo za trepavice što je super. Ima poprilično dosta proizvoda u ovoj tubici i mislim da će mi dugo trajati.



Pretposljednja stvar je mono sjenilo iz kolekcije Divine Eyes. Nijansa je 72 Skin Deep, predivna nude boja koja je šimerasta i ja je koristim na dnevnoj bazi.



I posljednja stvar je njihov najprodavaniji proizvod, tekući iluminator Illuminate Me! Moj je u boji Sunlight i savršen je! Potrebna vam je zaista mala količina ovog proizvoda. Ja sam ga stavljala na jagodičnu kost (malo ispod oka), na sredinu nosa, iznad usana i malo na bradu. Preko bih stavila puder u kamenu i to je stajalo cijeli dan. Sve moje preporuke za ovaj proizvod.



Aura hvala vam puno na ovom divnom paketu, ja sam prezadovoljna sa svime i jedva čekam ići u nabavku proizvoda. Nadam se da su se i vama svidjeli ovi proizvodi i da ste isprobali neke, ako da, napišite u komentarima :*

You Might Also Like

59 komentari

  1. Toliko sam čula pohvala na račun tekućeg ruža da ga jedva čekam isprobati. I vjerujem da su svi njihovi proizvodi kvalitetni jer tako i izgledaju. :)

    My little corner

    OdgovoriIzbriši
  2. Nice colors, Have a good day

    historiassparacontarr.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Čekala sam ovaj post! Proizvodi izgledaju savršeno i uživaj u njima!♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Aura ima predobre i veoma kvalitetne proizvode. Favorit su mi mat karmini! 3

    OdgovoriIzbriši
  5. Super paket i odlični proizvodi. Ja ih redovno koristim i zaista su dobrog kvaliteta a cene su veoma prostupačne!
    Hvala draga na poseti i kometaru, pratim tvoj blog. Sad je tvoj red ;)
    Vesna - Home Chic Club
    http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja sam zaista ljubomorna na ovoliko Aura proizvoda haha :D jako lijep post, planiram probat neke od ovih proizvoda :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Aaa, predivni proizvodi! Tekući ruž mi je prekrasan, boja je divna! Blog mi se također jako sviđa, sve pohvale. ♥♥

    Annie's secret

    OdgovoriIzbriši
  8. Dobila si sjajne proizvode, posebno mislim na tečni mat karmin. Obožavam Auru i baš mi je drago što su sada i kod vas dostupni njihovi proizvodi, da razmenjujemo utiske :**

    Anja's diary

    OdgovoriIzbriši
  9. Joj, i ja sam isprobala tekući ruž, ali sad si me nagovorila da probam i ostale proizvode koje si predstavila :D Posebno mi se sviđaju trepavice.

    http://www.ellemouse.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala ti na divnim rečima <3 Pratim te, nadam se da ćeš uzvratiti ;)
    Sve deluje divno, posebno ruž :)

    fashionabejita.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Prvi put sam na tvom blogu i baš mi se dopada :) Ovi proizvodi su odlični, moraću neke da isprobam :) Lepo si sve objasnila, što je najbitnije :)

    Učlanila sam se na tvoj blog, pa bi mi bilo drago ako uzvratiš, jer sam nova :)

    Novi post je na mom blogu -----> littleboxofhappiness.blogspot.rs <-----

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlicni su proizvodi,tekuci ruz mi je savrsen!☺
    http://lovelivelaugh2015.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. Predivni proizvodi, slažem se da mnogo elegantno izgledaju! Super post! <3

    NEW POST ---> http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/ohennig-stalia-videos.html
    NEW POST --->http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/spring-accessories-shoes-makeup-collab.html

    OdgovoriIzbriši
  14. Super ti je post :) ,mnogo volim da citam tvoj blog.Veoma si kreativna,samo tako nastavi <3.
    http://infashionistastyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Drago mi je da mozes da uzivas u Auri, meni je Aura jedna od omiljenih brendova, nikada me nije razocarala. Divne proizvode si dobila, uzivaj <3

    jfashionlover.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  16. Obozavam Auru i stvarno su sjajni ! Najbolja sminka :)

    My new post is up, so please check it out http://missbabybluelove.blogspot.rs/2016/02/blue-top.html
    And I started following you so if you could return , it would be great! :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Post je odlican!
    Jedva cekam da dodje i kod mene aura,a ponajvise zbog tih tekucih ruzeva,jer imaju toliko pohvala.

    OdgovoriIzbriši
  18. Great pick, love the lipgloss color! Would you like to follow each other? if you decided to follow me on BLOGLOVIN and Instagram please let me know so I can follow you back. Thank you.

    www.love-joice.com

    OdgovoriIzbriši
  19. super su mi AURA proizvodi :D trepavice su mi woow :D

    OdgovoriIzbriši
  20. Evo, pratim te! :* <3

    Nisam još probala, trebala bi kupiti kad sam bila u Beogradu :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :* definitivno moraš isprobati njihove proizvode!

      Izbriši
  21. Divan post! Bas su ti stigle lijepe stvari! O tom tekucem ruzu sam bas dosta citala i svi su uglavnom imali pozitivno misljenje. Illuminate Me koristi moja frendica, kaze da joj se bas dopada i da je jako kvalitetan pa eto ... Mozda i ja isprobam. Pogledaj novi post kod mene: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  22. Divan post :*♥

    http://blogbymysteriousgirl.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  23. Hvala ti na lijepim riječima na mom blogu. Meni se tvoj blog također sviđa i nadam se da ćemo se češće posjećivati.

    Novi post je objavljen pa pogledaj ako želiš :)

    http://simplicittty.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  24. predivni proizvodi! pratimo se :)

    OdgovoriIzbriši
  25. Super sii, ako hoces pogledaj moj blog, i dodaj me. i ja sam tebe <3

    OdgovoriIzbriši
  26. Trepavice i lepak su mi odlcini :) Obozavam! Iluminator imam ali ga nesto ne koristim :) Aurini mat tecni ruzevi su definitivno nesto bez cega ne mogu :)

    OdgovoriIzbriši
  27. Baš su napravili dobar izbor proizvoda, i nijanse i sve! Nisam još ništa njihova probala

    OdgovoriIzbriši
  28. Ja sam bila odusevljena kada sam vidjela da je aura dosla u kozmo, odmah sam otisla kupit dva tekuca ruza... I iskreno nisam bas zadovoljna s njima. Nakon sta se osuse mi se onako ljuštri i to izgleda uzasno, probala sam ga staviti i sa olovkom, malo duze traje ali se na kraju opet guli. Takoder sam probala korektor kojiii jeee savrseeen.

    http://tajfunblog.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je ruž super, predlažem ti da prije njega naneseš labelo :)

      Izbriši
  29. Hvala na prelepom komentaru na mom poslednjem postu ulepsala si mi dan :) Jako lep blog :) Mozemo se pratiti ako zelis:)
    Aurini ruzevi su jako lepi, moji favoriti su oni mali u pink pakovanju iz serije NANO

    OdgovoriIzbriši
  30. Evo i mene kod tebe! :) Iluminator je definitivno moj najveći favorit kada je reč o Auri, tako je poseban :)

    OdgovoriIzbriši