#Review: BIOMED Organical Medical Skincare

01:01

Pozdrav svima i dobro došli u moj novi post i novu recenziju.

Želim vam predstaviti jedan brend -  riječ je o njemačkom brendu kozmetike - Biomed. Njihovi proizvodi su veganski, klinički i dermatološki testirani, skoro 99% prirodni i cruelty free, ne sadrže parabene ni parfeme i nisu testirani na životinjama.

Biomed je osnovan i predstavljen u Njemačkoj 2010. godine. 2013.godine proizvodi Biomeda distribuirani su širom Njemačke i ostatka Europe. Prošle godine, 2018., Biomed je lansirao više proizvoda kako bi ponudio veću raznolikost svojim kupcima. Biomed je posebno poznat po svojim proizvodima koji pokrivaju sve vrste tretmana i rješenja za različite probleme kože, kao što su starenje, osjetljiva koža i drugi, kao i svakodnevna njega kože.
Ono što zaista volim kod ovog brenda je da nisu samo prirodni, cruelty free i imaju nevjerojatan potencijal, već su i vrlo privlačni s elegantnom, ali jednostavnom ambalažom koja se može natjecati s bilo kojom luksuznom markom.
I jedna dobra vijest, Biomed uskoro stiže u Hrvatsku 😊

Sve ovo me odmah privuklo na prvu i odlučila sam odabrati 3 proizvoda iz Aqua Detox linije: serum, kremu i okoloočnu kremu. Ta cijela linija je napravljena od prirodnih sastojaka - šipak, shea maslac, bademovo ulje, aloa vera, ulje iz sjemenki pamuka kako bi napravila detox i uklonile se sve nečiste tvari iz kože, da pruži hidrataciju, poboljšala teksturu kože i da bi poticala obnovu stanica.

Moram napomenuti kako je moja koža mješovita, imam masnu T-zonu i dosta proširene pore. Usprkos tome uvijek sam imala jako čisto lice iako sam se šminkala svaki dan, ali uvijek sam vodila njegu o svom licu. I onda odjednom za vrijeme ispitnog roka u lipnju lice mi se jako pogoršalo, izbacilo mi je jako puno sitnih prištića koji su više izgledali kao neki osip i nije mi bilo jasno od čega jer sam koristila iste proizvode, no sada vjerujem da je to bilo od stresa i unosa nezdrave i brze hrane.

1) Aqua Detox
Navečer bih skinula šminku te očistila lice uz pomoć Effaclar gela od La Roche Posay brenda i nakon toga nanosim prvo serum iz Aqua Detox linije koji je onako vodenaste teksture i potrebna je jako mala količina za cijelo lice i onda sačekam minutu da mi se to sve lijepo upije.
Link: Aqua Detox Serum
Sastojci: AQUA, GLYCERIN, XANTHAN GUM, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, MORINGA PTERYGOSPERMA SEED EXTRACT, CITRIC ACID
Cijena: 20€ (UZ KOD BLOGDIARY IMATE 30% POPUSTA NA SVE)


2) Aqua Detox 24h
Nakon toga nanosim kremu iz iste linije koja se na prvu čini jako gusta ali je zapravo potrebno jako malo proizvoda da bi se nanijelo na cijelo lice i brzo se upije u lice. Koža nakon nje je jako mekana i svježa i nije da vam je lice masno od kreme, upravo suprotno. Ponekad bih nju stavljala i ujutro.
Link: Aqua Detox 24h
Sastojci: AQUA, GLYCERIN, GOSSSYPUM HERBACEUM (COTTON) SEED OIL, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA BUTTER), PERSEA GRATISSIMA (AVOCADO) OIL, CETEARYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, DICAPRYLYL ETHER, CETEARYL GLUCOSIDE, ARGANIA SPINOSA (ARGAN) KERNEL OIL, ROSA CANINA (ROSEHIP) FRUIT OIL, SODIUM STEAROYL GLUTAMATE, XANTHAN GUM, ALOE BARBADENSIS (ALOE) LEAF EXTRACT, BENZYL ALCOHOL, DEHYDROACETIC ACID, MORINGA PTERYGOSPERMA SEED EXTRACT, CITRIC ACID
CIJENA: 20€ (UZ KOD BLOGDIARY IMATE 30% POPUSTA NA SVE)


3) Aqua Detox Eye Cream
I kao zadnji korak nanosim okoloočnu kremu iz Aqua Detox linije. Moram napomenuti da nikada do sada nisam koristila okloočne kreme i ne mogu ih usporediti s ovom, ali mene je možda najviše od svega oduševila upravo ona jer trenutačno osjećam kako mi osvježi taj dio lica i pomogla mi je u mojim vidljivim podočnjacima. Naravno, oni su i dalje tu ali to područje oko očiju mi je uvijek nekako bilo umorno a sada toga više nema i šminka mi puno ljepše izgleda.
Link: Aqua Detox Eye Cream
Sastojci:AQUA, KAOLIN, GLYCERIN, PERSEA GRATISSIMA (AVOCADO) OIL, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA BUTTER), CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, POLYGLYCERYL-3 DICITRATE/STEARATE, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, GLYCERYL STEARATE, CETEARYL ALCOHOL, XANTHAN GUM, GLYCERYL CAPRYLATE, ALOE BARBADENSIS (ALOE VERA) LEAF JUICE, PARFUM, DEHYDROACETIC ACID, BENZYL ALCOHOL, MORINGA PTERYGOSPERMA SEED EXTRACT, CITRIC ACID
CIJENA: 20€ (UZ KOD BLOGDIARY IMATE 30% POPUSTA NA SVE)



Iako sam ove proizvode dobila besplatno, to nikako ne umanjuje moje iskreno mišljenje o istima jer ne bih pisala da je nešto dobro ako to nije, a ovi proizvodi su odlični barem što se tiče moje kože. Ne znači da ono što odgovara meni da će odgovarati i vama tako da to uzmite u obzir.

Kao što možete vidjeti na ovim fotografijama usporedbe, moje lice je puno bolje i ljepše, više nema tih malih prištića koje su me izluđivali. Normalno, u PMS-u sam dobila par prištića za koje znam da su od hormona i da će jednostavno proći i time se ne zamaram. Ove proizvode konstantno koristim točno mjesec dana svaku večer istim redoslijedom, a ujutro koristim La Roche Posay Effaclar gel i kremu Duo+ i vjerujem da je kombinacija svih tih proizvoda moju kožu potpuno oporavila i očistila je od svih nečistoća i nepravilnosti. Ja sam iskreno prezadovoljna i definitivno sam pronašla ono što odgovara mom licu i to ću nastaviti koristiti i dalje

Ne zaboravite iskoristiti kod BLOGDIARY kako bi ostavarili popust od 30% na sve njihove proizvode do 15.9.2019. 

You Might Also Like

2 komentari

  1. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdgovoriIzbriši
  2. So good to hear about your experience using these products! Such a fantastic and detailed review.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši