Review: Makeup Revolution London Pro HD Sculpt & Contour

00:09

Pozdrav svima i dobro došli u novi post.

Danas ću vam pisati o Makeup Revolution paleti za konturiranje koju sam dobila s Lijepa.hr stranice.
Ja zaista volim konturiranje, ne sad ono baš cijelog lica, ali volim stvoriti te malo tamnije dublje linije da mi lice izgleda "ispijenije". Ne konturiram ni nos ni dekolte, samo malo lice i čelo.

Makeup Revolution London Pro HD Sculpt & Contour

Od Makeup Revolutiona već imam jednu paletu za konturiranje koja je zapravo vrlo slična ovoj, ali moram priznati da mi se ova više sviđa zbog tamnijih nijansi.

Da prijeđem na stvar...mene je ova paleta za konturiranje oduševila! Ali stvarno. Ne tvrdim da je ovo najbolja paleta za konturiranje na tržištu no stvarno je dobra.

Paleta ima 4 nijanse pudera za setiranje i 4 nijanse za konturiranje, dolazi u plastičnoj čvrstoj ambalaži, ima 15 grama i rok trajanja je 12 mjeseci. Cijena na Lijepa.hr stranici je 70,00 HRK.

Nisam očekivala da će proizvodi u paleti biti toliko mekani i puterasti na dodir. Nema onih "grudica" kakve se znaju pojaviti u "jeftinim" praškastim proizvodima. Pigmentacija je odlična, potrebno je vrlo malo proizvoda i jako se lijepo i lagano blenda na licu.Izbor contour nijansi mi se jako sviđa iako nema one prave sivkaste contour nijanse jer su sve četiri nijanse na toplijoj strani, no uopće nisu narančaste i jako lijepo izgledaju na licu.


Ove svijetle nijanse sam samo isprobala i nisu mi se pokazale baš najbolji izbor za setiranje lica jer sam se brzo prosijala na T zoni, no ova banana nijansa mi se najviše svidjela.
Predivno posvijetli područje ispod očiju i fiksira korektor no ne isušuje to područje što je meni osobno vrlo važno jer imam normalnu kožu koja naginje suhoj i puderi u kamenu/prahu koji jako matiraju isušuju područje ispod očiju i izgledam jako staro i umorno i nimalo privlačno.

Tekstura svih nijansi je divna, mekana, te se lako nanose i blendaju. Nisu ni najmanje praškaste, a pigmentacija je kao što sam prije napisala odlična.


Izuzetno dobra paleta za ovu cijenu i za dnevni i večernji make-up. Ocjena 4/5. 
Instagram: zrinka_skiljo

Facebook stranica: Call of Beauty Blog

You Might Also Like

0 komentari