Lijepa.hr Christmas Gift

07:47

Pozdrav svima i dobrodošli u moj novi post.



Prije 2 dana mi je stigao ogroman paket sa stranice Lijepa.hr koji je bio pun poklona i mogu reći nešto najljepše što sam dobila u ove 4 godine pisanja bloga. Zaista je jako lijepo kada netko cijeni vaš rad i ovo mi je ogroman poticaj da nastavim dalje i da ipak nije sve uzalud.

Znam da vas zanima što je taj paket sadržavao pa evo popisa proizvoda:

  • Dermacol Push-up Bust Firming Cream
  • Dermacol Face Mask Detox&Defence
  • Victoria's Secret Passion Struck tinted lotion
  • Dermacol Whitening Gommage Wash Gel
  • I  💓Makeup Dragon's Heart highlighter
  • Makeup Revolution Blush palette in shade Golden Sugar 2 Rose Gold
  • Orofluido ulje za kosu
  • Elozabeth Arden green tea parfem


Od svih stvari odmah sam isprobala Makeup Revolution paletu rumenila koja je fenomenalna, pigmentacija je savršena kao i sam izbor nijansi te traje jako dugo i ne skida se s lica. Također sam isprobala ovaj highlighter u pakiranju srca i on je top, ne mogu vam opisati kako je savršeno pigmentiran, očekujte ubrzo i neki makeup look gdje ću vam pokazati ove dvije stvari.


Isprobala sam Orofluido ulje za kosu koje je odmah nakon prvog korištenja dalo rezultate: kosa je tako mekana kao svila i ima prekrasan miris koji se zaista osjeti.


Victria's Secret losion za tijelo sadrži u sebi šljokice i ima nekakav pigment, savršenog mirisa koji se dosta dugo osjeti na koži.


Elizabeth Arden parfem od zelenog čaja je jako ugodnog, osvježavajućeg mirisa i nisam očekivala da će mi se baš ovako svidjeti.


Dermacol Whitening Gommage Wash Gel sam isprobala nakon što sam skinula šminku s lica te sam onda njega nanijela na vlažnu kožu lica te laganim pokretima masirala po cijelom licu (samo nisam područje oko očiju) i mogu vam reći da je uklonio sve ostatke šminke i lice mi je bilo baš mekano i glatko.


Još jedino nisam isprobala Dermacol maske za lice koje ću s nekim podijeliti i Dermacol učvršćujuću kremu za grudi i dekolte. Ovo me jako zanima kako funkcionira i to ću nastojati isprobati te vam javiti  dojmove.

Puno hvala Lijepa.hr timu koji me je jako razveselio ovim divnim poklonima i koje ću s užitkom koristiti. Javite mi jeste li vi isprobali ijedan od ovih proizvoda te kako su se vama svidjeli.

Pusa, Zrinka *

Instagram: zrinka_skiljo
Facebook stranica: Call of Beauty Blog

You Might Also Like

2 komentari

  1. I really love the Victria's Secret Body Lotion and hand cream
    www.stylebasket.in
    Instagram:-Stylebasket24

    OdgovoriIzbriši
  2. nice to know that this topic is being also covered on this web site so cheers for taking the time to discuss this!I am just amazed.Thanks

    OdgovoriIzbriši