Teen385 Christmas Gift

00:24

Dobro jutro svima :)

Prije nekih tjedan dana kontaktirala me urednica sa portala Teen385 gdje ja pišem članke i zamolila me da joj napišem svoju adresu kako bi mi mogla poslati mali znak pažnje što pišem za njih.
I tako je jučer došao poštar i donio paketić, prvo se nisam mogla sjetiti što bi to moglo biti unutra. Kada sam ga otvorila prvo što sam vidjela je čestitka za Božić. Dobila sam paketić od Essenca koji se sastoji od: dva sjajila za usne, laka za nokte, mono sjenila za oči i palete sjenila.



Prva stvar koju sam odmah otvorila je paleta sjenila All about candies. Nijanse su baš vesele, odmah su me asocirale na proljeće. Nisam je još isprobala, ali imam već jednu Essence paletu koja je odlična tako da ne sumnjam u ovu uopće.



Druga stvar je lak za nokte. Ovaj lak će mi biti idealan za doček Nove godine jer je šljokičast i predivan. Jedva čekam nalakirati ga.



Zatim imamo XXXL Shine sjajilo za usne. Ovo sjajilo ne ostavlja baš boju na usnama, ali ostavlja dosta sjaja tako da tko voli sjajila je super.



Sljedeća stvar je mono sjenilo u nijansi Vanilla milkshake. Ovo me odmah asociralo na highlighter tako da mislim da ću ga većinom za to i koristiti. No biti će super za neke dnevne lookove kada ću samo ovo staviti na kapke.



Posljednja, ali i ne manje bitna stvar je dugotrajno sjajilo za usne. Ovo je u nekoj koraljnoj boji i ako ispod stavim neku olovku, preko sjajilo mislim da će biti poprilično dobro.



Hvala puno Teenu i gospođi Ivi na predivnom poklonu, baš mi se sviđa i sve će biti od koristi. Drago mi je što pišem za tako super portal. :)


You Might Also Like

17 komentari

  1. Uuu Zrinka, odlične stvari. Najviše mi se sviđa paletica, preslatka je.♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Kad sam bila klinka čitala sam Teen385, sad sam neke stvari prerasla, ali nije da nekad ne skoknem opet tu -odmah se sjetim osnovne škole kad smo sve iz razreda tu boravile :) stvarčice su superiška, baš su mislili na tebe. :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično!Mogu mislit kako si se obradovala,predivan znak pažnje. :)

    http://lmpositiveworld.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Javi kada isporbaš ovaj lak i paleticu :**

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post,drago mi je da si dobila taj pokloncic i stvari su sve stvarno divne,takoder onaj lak,bas kao sto si i ti rekla,je savrsen za novu godinu,a ono sjenilo za highlighter,postpuno se slazem. Svida mi se kako si to napisala:)

    Novi outfit post kod mene,takoder slj. put pisem Q&A pa postavi koje pitanje ako mozes :)
    Ako zelis follow4follow javi :*
    Ugodni blagdani! :*
    beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivan post draga, lak je veoma poseban! :) xx

    http://staliaisbae.blogspot.com/
    http://living-like-v.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Super proizvode si dobila. Mono sjenilo mi je najljepše <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Lovely post
    Happy new year

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlični poklončići. Mono senka mi je favorit. svidja mi se tvoj blog.
    Ps.imaš novog čitaoca
    Www.makeupnroses.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši