Kako se našminkati?

09:47

Hej ljudi, evo mene :)

Pošto mi je stiglo par pitanja na moj ask.fm profil hoću li u jednom od nadolazećih postova pisati o šminkanju, evo odlučila sam vam ispuniti želju. Napisati ću vam što da sve koristite, što ja koristim i kojim redoslijedom.

Nakon što se umijete svakako nanesite kremu za lice, to može biti bilo koja krema, ja osobno stavim običnu Niveinu kremu u plavom pakiranju:














Nakon minutu, dvije nanosim tekući puder. Neke cure to stavljaju četkicom za puder no ja stavim malo pudera na ruku i nanosim ga prstima na lice jer mi je tako lakše i bolje ga razmažem da se ne vidi prijelaz s lica na vrat (na to posebno obratite pažnju!) Koristim Maybelline Affinitone puder koji je dosta rijedak i lako se nanosi na lice. Kada kupujete puder dobro pazite da uzmete odgovarajuću nijansu jer ako uzmete presvijetlu neće vam sve prekriti, a ako uzmete pretamnu i sami znati da će to izgledati užasno (blago rečeno). Testeri zato i služe da ih isprobate, stavite malo na ruku i vidite.












Potom slijedi korektor. Korektor mora biti ili u istoj nijansi kao puder ili nijansu svijetliji. Korektor nanesite na podočnjake i naravno na prištiće i crvenilo ili koje već nepravilnosti imate.


















I naravno da vam treba i puder u kamenu kako bi se sve to matiralo, tj.da se vaše lice ne sjaji jer to niti malo ne izgleda lijepo.
Ja sam isto probala onaj Rimmel stay matt puder i stvarno je dobar, no ja sam isto prezadovoljna Baleinim puderom u kamenu u nijansi Sand, broj 3. Meni je nijansa odlična i dobro matira.














Potom ide rumenilo. Dosta cura jako griješi u stavljanju pudera, nanose ga u obliku kruga i stave previše rumenila što pomalo sliči na klauna. Rumenilo se stavlja ovisno o obliku vašeg lica.










Također, dosta cure želi imati lijepe i oblikovane obrve no svi mi nekad znamo zeznuti prilikom čupanja obrva i malo ih previše počupati. Zato postoje sjenila za obrve i olovke za obrve. Neki koriste sjenila, neki olovke, a neki oboje. Moj vam je savjet da ne pretjerujete i vrlo je važno da odaberete odgovarajuću nijansu koju birate prema boji vaše kose.



















Sjenilo: ovdje neću puno pričati jer ne vole svi iste boje i ne nanose ga svi isto. Pokušajte napraviti ovo sa slike jer je vrlo jednostavno, a isto tako lijepo izgleda na očima, neovisno koje su vam boje.


















Na trepavice nanesite maskaru, svi najčešće koristimo crnu. Odaberite maskaru s dobrom četkicom i da joj je sam sastav dobar. Moja preporuka su vam svakako Maybelline maskare, meni najdraža obična žuta.













I na kraju vam ostaju usne. Neki koriste samo labelo (Preporučujem Baby Lips), neki sjajilo, a neki vole ruževe. Ja za školu koristim ili labelo ili sjajilo jer ne treba mi ruž za školu,ali kad idem van tada stavim ruž. Essence ruževi su dosta dobri i jeftini. Ja volim Catrice ruževe jer su kremasti i imaju lijepe nijanse.
S olovkom prvo ukokvirite usne te lagano ispunite ostatak usana. Prilikom stavčjanja ruža pazite da ne prijeđete iscrtanu liniju.



















Ljudi toliko od mene za danas. Dosta sam se potrudila za ovaj post i nadam se da sam vam barem malo pomogla. Pišite mi vaša mišljenja u komentare. Vidimo se. :)


You Might Also Like

0 komentari