My things to do in life

09:45

Hello peoples, Zrinka ovdje :)

Danas sam gledala neke slike po internetu i dobila neku ideju da s vama podijelim nekoliko stvari koje želim napraviti tokom života, nadam se da će vam se svidjeti.

#Završiti školu
 Naravno, ovo mi je trenutno najveća želja. Želim završiti ekonomsku školu s odličnim uspjehom (nije mi želja neostvariva, jel tako?)


#Raditi posao koji volim
Zar ovo nije svačija želja? Želim raditi kao profesorica hrvatskog (ili nekog drugog jezika). Toplo se nadam da će se ovo ostvariti.


#Tetovirati se
Jedva čekam kada ću. Ne želim neku bezveznu tetovažu koju ću tetovirati samo da imam nešto, već želim da ta tetovaža ima značenje.

#Putovati svijetom
Mogu reći da mi je ovo jedna od većih želja. Želim upoznati ostale zemlje, mjesta, kulture, običaje, ljude... 

#Bungee-jumping
Nemojte se čuditi, volim adrenalin i ne, ne bojim se visine :P Nadam se da ću ovo ubrzo isporbati.


#Upoznati slavnu osobu
A tko ne bi? Nadam se da će to prvo biti Pique haha, ali neću se buniti ako bude i netko drugi. :)


#Isprobati nove stvari
Barem većina vas to želi. Ja na primjer želim isprobati jela iz različitih zemalja, kupati se ispod vodopada, voziti jet-ski i takoo dalje. :)


#Učiniti roditelje ponosnim
Evo jedna skromna želja. Želim da budu ponosni na mene. Nije puno? :)


#Živjeti zdravo
Bože jel to tako teško? Želim se hraniti zdravo, primjenjivati svakodnevnu tjelovježbu, provoditi više vremena na zraku i slično.

#Biti samouvjerna
Da bar svaki put mogu ostati jaka i samouvjerena kad mi netko kaže neku uvredu i sl., ali pretpostavljam da nitko od nas ne može ostati uvijek ravnodušan na to.

#Udati se
Cure, gdje ste? Jel tako da je ovo želja većini nas: biti sretno udana.

#Imati dijete
Oooo da! Želim imati bar 4 djece. Stvarno volim djecu i jedva čekam kad ću ih imati :)

#Sačuvati uspomene
Kad budem, tj.ako budem imala 70 godina želim imati nekakve stvari koje će me podsjećati na neki prošli dio mojeg života.

Eto ljudi. toliko od mene za danas. Nadam se da vam se ovaj malo drugačiji post svidio. Pišite u komentare vaše dojmove. 
Zrinka


















You Might Also Like

2 komentari

  1. Koliko ti imas godina? Ja punim 18 za koji dan. :) Inace, prosle godine me je tata za rodjendan vodio na bandzi-dzamping, jer je znao da mi je to velika zelja, i bilo je luuuuudo! Ako ti se ukaze prilika da ides i skocis, ne propustaj je!
    Elena. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja za mjesec dana 18 :)))) ajme supeeeer, ja svakako namjeravam :*

      Izbriši