#OOTD: Sunday mood

09:45

Pozdrav drage moje i dobro došle u novi outfit post. Zaista volim dijeliti s vama ovakve postove jer ih sama volim čitati.

U Splitu je danas baš dosta vruće i sunce je upeklo u splitsku rivu dok sam ja šetala i slikavala se (u pozadini možete vidjeti da nisam jedina) 😃. Obukla sam svoje nove hlače s Dresslily stranice, udoban t-shirt i tenisice. Dosta je ležeran outfit i jako se ugodno osjećam u njemu, a pogotovo u ovim prelaganim hlačama koje ni ne osjetite na sebi. Trenutno su rasprodane ali se nadam da će ponovno biti dostupne na linku: Side Stripe Floral Pants




Here are the new arrival:

It's time to refresh your wardrobe! DressLily prepare the best high-quality but low-prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday

Free Shipping for orders over $45.00 
20% Discount code: GBJKNO
($30-$6,$50-$10, $80-$16, $100-$20, $150-$30, $200-$40, $300-$60")

Instagram: zrinka_skiljo
Facebook stranica: Call of Beauty Blog

You Might Also Like

1 komentari

  1. Jako mi se svidja tvoj outfit, opisten je, lagan za ovakve tople dane, nista napadno, a opet elegantno. 😊

    OdgovoriIzbriši