Essence You Better Work! Gym Proof Primer

10:35

Pozdrav svima i dobro došli u moj novi post.


Danas za vas napokon imam jednu recenziju, riječ je o jednom jako zanimljivom proizvodu - you better work primeru. Glavna zadaća ovog primera je dobro pripremiti lice za šminku i sadrži formulu protiv znoja i crvenila. Je li to stvarno tako možete pročitati u nastavku.


  • Dostupnost: Dm, Bipa, Muller
  • Cijena: 29,90 HRK
  • Količina: 30 ml
  • Sastav: AQUA (WATER), ISODODECANE, C12-15 ALKYL BENZOATE, OCTOCRYLENE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, TALC, PROPYLENE GLYCOL, CYCLOPENTASILOXANE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, BORON NITRIDE, POLYGLYCERYL-4 ISOSTEARATE, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, HEXYL LAURATE, TITANIUM DIOXIDE (NANO), MICA, MAGNESIUM SULFATE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, SILICA DIMETHYL SILYLATE, NYLON-6, LAURYL PEG/PPG-18/18 METHICONE, PROPYLENE CARBONATE, CERA ALBA (BEESWAX), ETHYLHEXYLGLYCERIN, TIN OXIDE, ISOSTEARYL ALCOHOL, SIMETHICONE, BHT, SILICA, ALUMINA, PHENOXYETHANOL, PARFUM (FRAGRANCE), CI 42090 (BLUE 1), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

You Better Work! Gym Proof Primer dolazi u plastičnoj crno bijeloj tubici i jako je jednostavan za doziranje. Sama formula je dosta gusta i naizgled se čini da je teško razmaziva, ali je zapravo suprotno, jako lako se razmazuje. Proizvod je zelenkaste boje jer ona upravo pomaže u neutraliziranju crvenila lica. Na licu je vrlo lagan i ugodan i ono što sam primjetila je da su pore dosta manje i lice zaglađenije. I kod mene ima veliki plus jer ima SPF 20 i to je idealno za ove vruće ljetne dane. 

Moja konačna ocjena za ovaj proizvod je čista petica i definitivno ću ga ponovno kupiti. :)


Instagram: zrinka_skiljo
Facebook stranica: Call of Beauty Blog

You Might Also Like

2 komentari

  1. Nisam probala ovaj primer. Čula sam za njega, čitala sam dosta o njemu, i verujem da je stvarno dobar, ali nisam ga probala. Sve u svemu, recenzija je divna. Drago mi je da si podelila tvoje iskustvo sa nama.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    OdgovoriIzbriši