Derma Roller System review

02:21

Pozdrav svima i dobro došli u moj novi post. Danas imamo jedan malo drugačiji post nego što ste navikli viđati kod mene na blogu, ali mislim da će biti zanimljivo pa nastavite čitati.

Naime, prije par dana sam dobila paketić od stranice Lenscircle i oni su mi poslali nedioptrijske leće u plavoj boji: https://goo.gl/uCuZzA i jednu jako zanimljivu stvarčicu pod imenom Derma roller system.

Pa danas ću vam pričati o rolleru a u sljedećem postu ću vam pokazati leće.

Ne znam znate li uopće što je  Derma Roller System jer ni ja nisam odmah znala. To vam je valjak sa mikroiglicama, može se birati veličinu iglica, moja je 0,5 mm. Mikro iglice stimuliraju proizvodnju kolagena i povećavaju prokrvljenost kože čime se poboljšava izgled i tonus kože te ona postaje glađa, zdravija, sjajnija i napetija.
Tretman Derma Rollerom može pomoći kod manjih i većih bora lica i dekoltea, ožiljaka, strija, hiperpigmentacije,  kože oštećene suncem te kože promijenjene starenjem. 




U ovom paketu sam dobila jedan Derma Roller, uputstvo za korištenje te kolagen masku.
Može se koristiti na licu, tijelu i čak na tjemenu.
Svaki od tih načina ima drugačije upute za korištenje. A ukoliko vas zanimaju upute za korišrenje možete ih pročitati na njihovoj stranici. 



Ja sam ovaj proizvod koristila isključivo na licu i s obzirom da ja nemam neke ožiljke na licu osim pora htjela sam isprobati kako ovaj proizvod zapravo funkcionira i kakav je osjećaj za vrijeme i nakon korištenja. Da odmah kažem, iako su iglice nema nikakve boli ili neugode a pogotovo ne krvi tako da što se toga tiče veliki plus. Koristila sam ga samo par puta i koža mi je nekako glatka i osvježena ali to još nije pravi pokazatelj. Koristit ću ga još dosta puta sigurno da bih mogla vidjeti rezultat. I namjeravam ga koristiti na području gdje imam strije pa ćemo vidjeti kako će se tu pokazati. Moja ocjena za sada je 4/5.


You Might Also Like

1 komentari