Češka/Austrija

05:04

Hej ekipa! :)
Pa gdje ste, kako ste? Pričajte mi što ima novoga dok me nije bilo. Rekla sam vam da idem na ekskurziju u Češku i Austriju i rekli ste mi da vam obavezno napišem post o putovanju.

Znači krenuli smo u petak navečer oko 21 h, stajali smo svaka 2-3 sata na odmorištima, jer do Češke imamo 16 sati vožnje. Prvo mjesto u Češkoj koje smo išli posjetiti je bio gradić Telč koji je pod UNESCO-vom zaštitom. Tu smo i otišli na kavu, sok ili pojesti nešto, ovisno tko je što htio. Moje 4 prijateljice i ja smo otišle do kafića gdje smo naručile kavu s mlijekom i ugodno smo se iznenadile samim izgledom i okusom.

Zatim smo se uputili u Prag u naš hotel Step gdje smo odsjeli. Sam hotel je predivan, ima 4 zvjezdice, bazen, welness, kuglanu, restoran, ma sve 5. Ja sam u sobi bila s još 3 cure i bilo nam je vrhunski, možete i zamisliti. Navečer smo išli u disko zajedno s još 4 ekskurzije iz Hrvatske.

Sutradan smo išli u razgledavanje grada Praga, popodne smo imali slobodno vrijeme za sebe, oko 19 večera, spremanje za van i opet disko i takav nam je bio i sljedeći dan. I moram vam se pohvaliti da sam bila u Starbucksu i kava je fenomenalna!

Sljedeći dan smo išli u veliki outlet centar gdje smo bili oko 3 sata, potom smo išli u grad Kutnu Horu gdje smo bili u muzeju i rudniku srebra. Kada smo se vratili u hotel oko 17 h mogli smo tko je htio otići do grada, nas 5 cura smo se dogovorile da ćemo otići malo u shopping. Išle smo pola puta busom, pola metroom i to je bilo jako zabavno i baš smo se ismijale. Vratile smo se oko 21 h u hotel, trčale na večeru i išle se spremati za disko jer je trebalo krenuti u 22:30 h.

Tu večer nismo ni spavali jer nam je bio posljednji dan u Češkoj i hotelu, ujutro u 7:30 smo krenuli put Beča. Na granici Češke i Austrije smo stali u outlet centar koji je jako povoljan i tu sam sebi kupila par stvarčica. Potom smo došli u dvorac Schonbrunn s kojim sam i danas oduševljena. Nešto predivno, sebe sam zamišljala u onim velikim haljinama za bal haha. Nakon toga smo razgledavali grad Beč i predvečer smo išli u zabavni park Prater. Tu sam takoreći potrošila najviše novca, išla sam na neku stvar koja ne znam kako se zove :D Samo ću vam reći da se nitko iz moje škole nije usudio ići na to osim nas troje. Adrenalin vas puca samo tako, neki par sekundi stojite na nekih 20 metara od zemlje okrenuti prema dolje i gledate ljudi naopako. Tri puta sam išla na to.
Oko pomoć i pol smo krenuli za Hrvatsku gdje smo došli sutra u 11 sati.

Nadam se da vam se svidio ovaj post, ako želite vidjeti haul post s ekskurzije recite mi u komentare. Pozz :*