Make-up and outfit for school

08:13

Bok ljudi :)

Kao što vidite, danas ću malo pisati o šminkanju i odijevanju za školu, pa dakle počnimo.

Po mome mišljenju za školu treba minimalno šminke, nije to modna revija već škola u kojoj ćeš provesti većinu dana i trebaš se osjećati udobno. Evo napisati ću vam što ja najčešće koristim od šminke za školu i što najčešće nosim od odjeće.

ŠMINKA:

Prvo nanesem običnu kremu da mi malo nahrani lice i da ne stavim direktno puder na lice.


Zatim slijedi tekući puder. Ovaj Maybelline Affinitone mi je stvarno super, lijepo prekrije sve nepravilnosti na licu, samo pazite da odaberete odgovarajuću nijansu za vaše lice.


Što se tiče pudera u kamenu, dugo sam tražila neki koji bi mi odgovarao i kupila sam ovaj Balein u nijansi pijeska (imam svijetlu put). Stvarno je jeftin, mislim da košta 20 kn.


Potom slijedi maskara. Također sam isprobala dosta maskara i dvije su mi se baš svidjele. Essence maskara košta oko 22 kn,a Maybelline je malo skuplja, košta 70 kn, ali obje su mi super, tako da ako nemate toliko novca za ovu Maybellineovu kupite Essence.



I na kraju usne. Na njih najčešće stavljam Baby Lips koji je savršen. Ja koristim rozi i bijeli, ovisi o prilici :D


ODJEĆA: 

Obično u školu nosim ono u čemu ću se osjećati udobno jer ipak tamo sjedim od 8 do 14 sati tako daaa.. Najčešće su to traperice, neka jednostavna majica i starke. Staviti ću vam par outfita koje vi možete nositi u školu.












Toliko od mene za danas, komentirajte kako vam se sviđa ovaj post i ono što vi koristite. 
Zrinka





You Might Also Like

4 komentari

  1. Super je post ♥
    posjeti moj blog: http://vanjakotur22.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja za skolu stavljam samo BB kremu, izvucem malu crtu ajlajnerom i ponekad (ali reeeetko kad) stavim senku, uglavnom je to neka u boji koze. I plus Baby lips Pink punch ili Peach Kiss tako da... To je meni sasvim prikladno za skolu, pogotovo sto idem u najpoznatijoj skoli u Beogradu i tamo su pravila strozija. I da li mozda znas koliko je jedna kuna u dinarima (srpska valuta)?
    Elena. <3

    OdgovoriIzbriši